AXIO Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 (bewerkt) Goedemiddag mede forum leden! Als fan van Luis Suarez en FC Groningen is voor mij de keuze al snel gemaakt waar ik een siganture van wil, Luis Suarez in de tijd dat hij nog bij de FC speelde natuurlijk! De foto waar van ik een signature wil: Voorbeeld van hoe ik het ongeveer wil: Of het mogelijk is wat ik wil weet ik niet maar ik zal even een korte uitleg geven: Ik zou graag het gebiedje rond Suarez zwart/wit/grijs hebben en dat Luis zelf er wat uit springt met het groen/wit van de FC. De grote van de foto die ik wil zou ik wel graag zo willen houden maar als het te groot is mag je het van mij kleiner maken. Mocht dit niet voldoende zijn laat het weten want ik vond zelf een lijstje onnodig. EDIT: Ik zie dat de grote van de foto sowieso te groot is dus dat mag sowieso kleiner. Ik hoef overigens ook geen tekst in de foto. Bewerkt: 12 augustus 2014 door AXIO Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Heel vet gedaan, RMJ! Mijn mond viel wel even open. Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Inderdaad heel vet! Well done:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.