Jump to content

Gebruik GTA 5 als realistische Flight Simulator! (20-minuten YouTube video!)


snoozon

Recommended Posts

Hallo!

Is er iemand hier die, net zoals ik, GTA 5 Online gebruikt als een realistische flight simulator? cool2.gif

  • Ik heb gisteren een 20-minuten lange Flight Tutorial geupload waarin ik uitgebreid uitleg hoe je GTA 5 kunt gebruiken als realistische flight simulator:

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Tim

Bewerkt: door snoozon
Link to comment
Delen op andere websites

is het trouwens een Nederlandse clan want dan kan ik gewokn NL email stuten

Nee, GTA Flight Crew is een internationale crew. Maar je kunt me gewoon een NL mail sturen hoor :)

Het is dat ik geen xbox heb en mijn ps3 hebt verkocht en een ps4 hebt gekocht anders zou ik me aanmelden hou van vliegen
Link to comment
Delen op andere websites

is het trouwens een Nederlandse clan want dan kan ik gewokn NL email stuten

Nee, GTA Flight Crew is een internationale crew. Maar je kunt me gewoon een NL mail sturen hoor :)

Het is dat ik geen xbox heb en mijn ps3 hebt verkocht en een ps4 hebt gekocht anders zou ik me aanmelden hou van vliegen

Dank!

PS. Onlangs onze tweede, Advanced Flight Tutorial geupload (30-minuten!)

Bewerkt: door snoozon
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum, snoozon! :)

Je crew ziet er echt vet uit! Je bent één van de voorbeeldcrews naar mijn weten. :)

Ik zou zeggen, ga vooral zo door met je crew, youtube channel, etc. en dan ga je echt een grote crew hebben!

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum, snoozon! :)

Je crew ziet er echt vet uit! Je bent één van de voorbeeldcrews naar mijn weten. :)

Ik zou zeggen, ga vooral zo door met je crew, youtube channel, etc. en dan ga je echt een grote crew hebben!

Awesome! Thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

is het trouwens een Nederlandse clan want dan kan ik gewokn NL email stuten

Nee, GTA Flight Crew is een internationale crew. Maar je kunt me gewoon een NL mail sturen hoor :)

He hoezo internatiionaal je hebt maar 3 mensen maar oke , mag ik de volgende keer meedoen in een filmpje ? Xbox gt : maartenvdz

Link to comment
Delen op andere websites

Allereest: Welkom!

Dit is echt wel heel knap gemaakt! Mijn complimenten! Ik wens je heel veel succes met je crew, maar ik weet vrijwel zeker dat dat goed gaat komen. Het is natuurlijk ook een voordeel dat het internationaal is aangezien dat natuurlijk veel animo heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Allereest: Welkom!

Dit is echt wel heel knap gemaakt! Mijn complimenten! Ik wens je heel veel succes met je crew, maar ik weet vrijwel zeker dat dat goed gaat komen. Het is natuurlijk ook een voordeel dat het internationaal is aangezien dat natuurlijk veel animo heeft.

Dank! :*D

Nog tot slot (dan stop ik met posten), hebben we vandaag onze nieuwe epic GTA Flight Crew video trailer geupload:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziet er goed uit, gebruiken jullie dan ook het NATO alfabet?

Waarschijnlijk een overbodige vraag, maar heb je dan ook Flight Simulator?

a) Het NATO alfabet is overbodig voor onze crew. We maken gebruik van een gesimplificeerde versie van non-towered air traffic communication en beschikken in GTA 5 helaas niet over ATIS. Tail numbers zijn gewoon onze usernames (zodat we op de GTA map elkaar snel kunnen identificeren).

b) Jup, zoals ik ook op onze crew website beschrijf, ben ik een groot Microsoft Flight Simulator fan 8)

Bewerkt: door snoozon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...