mathis Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Goedenavond san andreas vrienden, Hey.ik heb een probleem ik kan mijn x-box cheats niet activeren moet je op een bepaalde plaats gaan staan of een bepaalde menu gebruiken? Kan er iemand mij helpen soms alvast bedankt. Greetz bjorn Reageren
Flame^ Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Goedenavond san andreas vrienden,Hey.ik heb een probleem ik kan mijn x-box cheats niet activeren moet je op een bepaalde plaats gaan staan of een bepaalde menu gebruiken? Kan er iemand mij helpen soms alvast bedankt. Greetz bjorn Welkom op het forum ! Je moet voortaan even kijken waar je dit neerzet. Dit hoort namelijk in het San Andreas General gedeelte. Cheats voer je gewoon in tijdens het spelen je hoeft niet op pauze te drukken. Veel Plezier nog op het forum. Reageren
DavejoH Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Hoi, Ik heb GTA:SA op de pc. Alleen als ik een cheat correct invoer dan gebeurt er niks, ook verschijnt er niet 'cheat acctivated' er gebeurd gewoon niks. Wat kan ik er tegen doen ? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Weet je zeker dat je wel PC cheats invoerd, en dat je gewoon ingame bent? Je krijgt als het goed is na het invoeren van de hele cheat een zwart balkje linksboven in het scherm, met de medeling "Cheat Activated". Gunslinger Reageren
DavejoH Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Weet je zeker dat je wel PC cheats invoerd, en dat je gewoon ingame bent? Je krijgt als het goed is na het invoeren van de hele cheat een zwart balkje linksboven in het scherm, met de medeling "Cheat Activated". Gunslinger jazeker, beide kloppen gewoon. Maar ik krijg gewoon geen balkje en cheat ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.