maartenvdz Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 je ziet als je in freemode bent de hele tijd van die blauwe missies op de map of races deatmatches etc. kun je dit uitzetten op een of andere manier bent irri vind ik bamelijk Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Je kunt via het menu je legenda en de daarbij behorende icoontjes uitzetten volgens mij Reageren
Together Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Dit is volgens mij niet mogelijk. Je kan alleen op de legenda klikken en dan de iconen zoeken. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 (bewerkt) Hij bedoeld waarschijnlijk de blauwe triggers van misses enz. in freemode. Die kan je helaas niet uitzetten. Bewerkt: 16 augustus 2014 door tommie59 Reageren
maartenvdz Geplaatst: 16 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 Hij bedoeld waarschijnlijk de blauwe triggers van misses enz. in freemode. Die kan je helaas niet uitzetten. ja idd in online Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.