Jump to content

Playstation 3 pakt geen games meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Vorige week was ik GTA Online aan het spelen toen ineens de game vast liep, ook de controller deed vrijwel niets meer. Toen ik de PS3 heb gereset pakte hij GTA niet meer. Nu na een klein weekje wachten probeerde ik het, ook met andere games, opnieuw maar hij doet nog steeds niets. Weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe ik dit op kan lossen? Ik heb de PS inmiddels al wat stof vrij gemaakt maar dit blijkt ook niet te helpen.

Alvast bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Er schieten mij zo twee mogelijkheden binnen:

• Je Bluray-lezer is stuk. In dat geval zul je de PS3 moeten laten repareren, of je moet 'm zelf repareren. Dat laatste is niet aan te raden, aangezien elke nog bestaande garantie vanuit Sony dan waarschijnlijk vervalt.
  • Er is een softwarematig probleem, dat misschien op te lossen is door je console geheel te resetten (naar fabrieksinstellingen). Zorg er in dat geval voor dat je een back-up maakt van al je gegevens (savegames, game-data, persoonlijke bestanden zoals foto's en video's, enzovoorts).

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Bedankt voor je reactie Froodoo! Ik heb inmiddels gereset naar de fabrieksinstellingen maar nog steeds doen de games niks.. Ben bang dat de Bluray lezer stuk is! Weet je toevallig wat dit kost om te laten maken?

Geplaatst:

Als je 'm zelf wil repareren moet je een nieuwe Blu Ray Laser halen deze kosten van 25 euro tot 45 euro (uit mijn hoofd)

Geplaatst:

In dit topic worden een aantal mogelijkheden beschreven die je kunt ondernemen als je Bluray-speler geen schijfjes meer leest. Bij punt 3 staat dat een nieuwe Bluray-drive (of de reparatie ervan) zo'n 100 tot 140 pond kost, dus zeg maar zo rond de 150 euro (tenzij je nog garantie hebt, dan is het denk ik gratis).

Geplaatst:

Je kan ook de klantenservice even ballen :)

Ik weet niet wat jij normaal met een klantenservice doet? :?
Geplaatst:

Je kan ook de klantenservice even ballen :)

Ik weet niet wat jij normaal met een klantenservice doet? :?

typfoutje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...