maartenvdz Geplaatst: 14 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2014 (bewerkt) Hoi , **** Is gelsoten en ge annuleert **** Ik wil weer een poging doen om een plane meet te organiseren Wat gaan we doen : om LS airport gaan we in formatie vliegen met denk ik de titan (moet nog ff kijken ) En gaan we stunten en ahoeren (doe je mee vermeld ff wat voor vliegtuig je hebt via pegasus , je kunt ook gewoon jatten maar zeg wel ff) heb je geen vliegtuig via pegasus geen probleem * Datum : (andere datum ging niet door "tijd komt nog moet iedereen kunnen"* (Aub reageer niet met de meeting 'regels'/tips ) geen commetaar Deelnemer : | headset : | vliegtuig (via pegasus ): KiiNGsiZe. nee nee nadorcity030 nee nee mohamed nee nee super senne. nee nee * alleen met voldoende deelnemers Bewerkt: 23 augustus 2014 door maartenvdz Reageren
super_senne Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2014 (bewerkt) Ik doe wel mee alleen wat is de datum? EDIT had de tekst niet goed doorgelezen. Mijn Gamertag: KiiNGsiZe Ik heb geen headset. Kadoek En ik jat een vliegtuig. Bewerkt: 15 augustus 2014 door super_senne Reageren
maartenvdz Geplaatst: 15 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2014 Ik doe wel mee alleen wat is de datum? EDIT had de tekst niet goed doorgelezen. Mijn Gamertag: KiiNGsiZe Ik heb geen headset. Kadoek En ik jat een vliegtuig. staat wel in de info 19 aug . kun je wel goed vliegen? Reageren
mohamed157 Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2014 nadorcity030 geen headset ik jat wel een vliegtuig Reageren
maartenvdz Geplaatst: 15 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2014 nadorcity030 geen headset ik jat wel een vliegtuig kun je wel vliegen Reageren
Together Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2014 Wat maakt het uit als mensen kunnen vliegen of niet? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2014 Wat maakt het uit als mensen kunnen vliegen of niet? Dat snap ik ook niet helemaal, maar goed.... de host heeft gezegd dat we geen commentaar mogen geven dus het lijkt me beter dat we dat dan verder ook niet doen. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 16 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 nou ik wil een meeting organiseren maar niet met mensen die noet in formatie kunnen vliegen ofzo Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 20 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2014 Oke, dus als men dat niet kan mag men niet meedoen? Reageren
Votair Geplaatst: 20 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2014 Oke, dus als men dat niet kan mag men niet meedoen? Dat is een goeie. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 20 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2014 Oke, dus als men dat niet kan mag men niet meedoen? dat kloptGEEN COMETAAR Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2014 nou ik wil een meeting organiseren maar niet met mensen die noet in formatie kunnen vliegen ofzo EDIT: geen commentaar maar een tip:ik neem aan dat iedereen wel een vliegtuig kan besturen? Maar als je niet mee mag doen omdat je niet kan vliegen vind ik persoonlijk een vorm van discriminatie. Laat die mensen dan met iemand anders mee vliegen i.p.v buiten sluiten Reageren
maartenvdz Geplaatst: 22 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2014 nou ik wil een meeting organiseren maar niet met mensen die noet in formatie kunnen vliegen ofzo EDIT: geen commentaar maar een tip:ik neem aan dat iedereen wel een vliegtuig kan besturen? Maar als je niet mee mag doen omdat je niet kan vliegen vind ik persoonlijk een vorm van discriminatie. Laat die mensen dan met iemand anders mee vliegen i.p.v buiten sluiten ja je mag wel mee vliegen maar als je zelf wilt vliegen moet je dat wel kunnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.