Jump to content

spawn in water ver van de hele map

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was daar straks klaar met RR en normaal spaan je dan in de de stad, nu spaan ik steeds in met water ver van de kust! Ik ben niet de enige ben samen met ongeveer zeven anderen en er vallen steeds neer mensen uit de lucht. Meer mensen die er last van hebben? Als iemand je killt met een mes in het water spawn je raar genoeg weer op dezelfde plek in het water.

Edit: iedereen in de map ligt in het water, best wel komisch.

Bewerkt: door pietermaster
Geplaatst:

Jup, dit is werk van een modder en waarschijnlijk heb jij een PS3. (Op Xbox komt dit modmenu in mate voor)

Dat met die windmolens zit ook in dat menu en wat hij waarschijnlijk probeerde te doen is jouw te lanceren door jou te spawnen boven op die propellers.

Geplaatst:

Oke ja ik heb een ps3 indd, was wel apart, als het je gebeurt gewoon in een andere sessie gaan, en spawnlocatie op je huis zetten. Dan is het weer goed. Tenzij je wil zwemmen...

Geplaatst:

Het zijn inderdaad de modders. Het lijkt wel of er de laatste tijd veel meer gemod wordt dan ooit tevoren. Reuzenraden op de weg, mensen die geslachtsgemeenschap hebben e nu dit weer. Hoop dat hier snel iets aan gedaan wordt, want voordat je het weet gaat het van onschuldig gehack/gemod naar het gevaarlijke werk.

Zelf heb ik hier nog geen last van gehad aangezien ik mijn appartement altijd mijn spawn locatie is.

Geplaatst:

Ik had gister ook last van modders samen met KaiSkillzz. We werden opeens geteleporteerd. En de modder had geslachtgemeensschap met een vrouw. Dit vond ik wel raar. Ik denk dat ze ons hoorden praten met een headset. Wij waren bijna de enige die hier naar toe werden gehaald. De hacker was ook rank 8000. Dit is natuurlijk onmogelijk. Dit was mijn eerste ervaring met een modder.

Geplaatst:

Het lijkt wel of er de laatste tijd veel meer gemod wordt dan ooit tevoren.

Omdat dit modmenu is gelekt door een vriend van die modder.

Om een modmenu te maken heb je een CSC/XSC compiler/decompiler nodig die slechts een handvol mensen had, ondertussen zijn andere modders bezig met een eigen CSC/XSC toolbox te maken op basis van de SCOToolBox van Flitskikker. Nadat het dus gelekt was kon je via een hash converter een native omzetten en dan via een HxD editor de hash van een anim (bijv. PED_WANKER, dit is uit je voertuig stappen en oneindig lopen) erbij plakken. Dit is al zo sinds half juli maar pas geleden zijn er andere modders die dit hebben omgezet naar Xbox 360 via hex editing, gelukkig is er bij de Xbox geen omzeiling om in public lobbies te komen.

Bij de PS3 is er helaas wel een omzeiling die R* waarschijnlijk nooit kan patchen (probleem ligt bij Sony), het enige wat R* kan doen is de native waardes veranderen of de consoles bannen indien een persoon report naar R*.

Ohja, sessies wisselen heeft niet veel zin want je infecteert alleen maar meer mensen met die UFO's, windmolens, reuzenrad, kranen, containers, pionnen enzovoort..

Het enige wat jezelf kunt doen is je GTA herstarten en dan in invite only sessies blijven.

Geplaatst:

Dar met geslachtsgemeenschap heb ik nog niet gezien, voor de rest alles wel. Begint ook irritant te worden. Rank 8000? Waarom bant rockstar dat soort gasten niet? Houd het vanzelf op, zal iig wel minder worden.

@JustDoIt: Dit heel menu is gemaakt door ChromeXMods voor de Xbox 360, dus is het menu omgezet naar de PS3. ;) En hetzelfde geld voor Xbox: Microsoft zal alle plug-ins die zeggen dat ze online kunnen nooit kunnen patchen. Ze kunnen om het uur wel een systeem update uitbrengen, maar die plug-ins zullen de update servers van Sony/Microsoft checken op systeem updates en je console zal binnen een klein minuutje denken dat het op de laatste versie van de OS zit, ook al zit je op CFW 3.55 of je jTag.

En waarom ze niet geband worden: dat is een heel verhaal, maar om het simpel te zeggen:

In feite bestaan hun gamertags/PSN accounts niet, waardoor R* hun account niet kan bannen van hun servers. Als je een modder wilt adden, geeft je PS3 9 van de 10 keer aan dat het account niet kan worden gevonden.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

@JustDoIt: Dit heel menu is gemaakt door ChromeXMods voor de Xbox 360, dus is het menu omgezet naar de PS3. ;) En hetzelfde geld voor Xbox: Microsoft zal alle plug-ins die zeggen dat ze online kunnen nooit kunnen patchen. Ze kunnen om het uur wel een systeem update uitbrengen, maar die plug-ins zullen de update servers van Sony/Microsoft checken op systeem updates en je console zal binnen een klein minuutje denken dat het op de laatste versie van de OS zit, ook al zit je op CFW 3.55 of je jTag.

En waarom ze niet geband worden: dat is een heel verhaal, maar om het simpel te zeggen:

In feite bestaan hun gamertags/PSN accounts niet, waardoor R* hun account niet kan bannen van hun servers. Als je een modder wilt adden, geeft je PS3 9 van de 10 keer aan dat het account niet kan worden gevonden.

Dit modmenu is niet gemaakt door Chr0m3xModz, maar door ECB2. Chr0m3 houdt zich alleen bezig met memory editing via .xex en daar heb je een JTAG/RGH/XDK voor nodig.

Bij Xbox kunnen ze i.t.t PS3 wél de files patchen door middel van CRC-checks, deze zijn server-sided en kun je via xbox met geen mogelijkheid omzeilen en wél met de PS3 omdat je bij PS3 de update.rpf file (eboot) kan wijzigen, als je dit doet bij Xbox ziet xbox een failed challenge check en dan kun je het vergeten met je 15 dollar keyvault.

Waarom ze niet geband worden? (Xbox users)

Je JTAG/RGH/XDK werkt via een keyvault, dat is dus je identiteitsbewijs van een xbox, dit kun je alleen krijgen door het nand te dumpen (ofwel een xbox ombouwen en de cd sleutel kopiëren). Indien je verbannen wordt koop je dus op de zwarte markt zo'n key voor 15 dollar en dan kun je weer een week of maand (ligt eraan wat je doet, CoD is 1 dag :7) verder spelen.

Waarom ze niet geband worden? (PS3 users)

Je gejailbroken PS3 kan voordat je de servers in gaat van PS3 een soort key (en mac adress) spoofen van een eerder verbande PS3, hoe dit precies zit weet ik niet maar ik weet wel dat je sowieso met GTA GEEN console ban krijgt, dus alleen profile bans en bij Xbox krijg je eerst 2 weken ban, dan profile ban en dan console ban.

Heb nu in mijn garage een of andere gigantisch industrieel geval in me garage liggen bovenop mn autos... Volgens mij mag een van die modders mij niet :puh:

Edit: Ik snap nu pas wat je met die car crusher bedoelt!

Bewerkt: door pietermaster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...