MegaPilot Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Dat ging lekker. Schot van Origi ging tegen 104 km/h, lekker. Reageren
AXIO Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Iedereen houdt zich verstandig stil over Oranje blijkbaar Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Wel, ik heb alleen maar een uitslag gehoord, dus veel kan ik er al niet over zeggen. Tegen Mexico verliezen met slechts een doelpunt is op zich ook niet zo beschamend, Mexico blijft een sterk team. Maar eerst die match dan eens bekijken voor een volledig zicht. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Iedereen houdt zich verstandig stil over Oranje blijkbaar Successupporters. Reageren
leon001 Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Ik heb wel een heerlijke goal van Sneijder gezien. Die gast laat de afgelopen tijd wel zien dat die nog steeds prachtgoals kan maken. Zou die het bewust doen om een transfer af te dwingen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Ik heb wel een heerlijke goal van Sneijder gezien. Die gast laat de afgelopen tijd wel zien dat die nog steeds prachtgoals kan maken. Zou die het bewust doen om een transfer af te dwingen? Jup, al jaren maakt hij bewust lelijke goals en schiet hij niet van ver op doel omdat hij toen geen transfer wou. Reageren
AXIO Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Heeft Hiddink weer niet van Dijk opgeroepen. Ik heb hem al helemaal uitgescheten. Respect voor zijn staat van dienst maar beter stopt hij er gewoon mee. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Mwoah, zou Van Dijk wel geschikt zijn? Verder een redelijke wedstrijd, het kon alle kanten op. Wel veel foute passes helaas. Maar zeker een verbetering t.o.v. de wedstrijd tegen IJsland. Reageren
AXIO Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Als je Veltman telkens ziet stuntelen.. Van Dijk verdient meer dan ooit een kans. Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Veltman is een goede verdediger, alleen bij vlagen. Iedereen houdt zich verstandig stil over Oranje blijkbaar Successupporters. Stop met trollen. Reageren
Venzio Geplaatst: 5 juni 2015 Rapport Geplaatst: 5 juni 2015 Rust: Nederland 1-1 VS. Ik mag dan wel een beetje biased zijn als PSV fan, maar wat speelt Depay HEERLIJK. Heeft na zijn blessure misschien niet zo goed meer gespeeld als vandaag. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 juni 2015 Rapport Geplaatst: 5 juni 2015 Van 1-1 naar 3-1 naar 3-4. Bijzonder. Reageren
Venzio Geplaatst: 5 juni 2015 Rapport Geplaatst: 5 juni 2015 Wat een drama die verdediging met Indi & Bruma in het centrum. Blind is trouwens echt verschikkelijk slecht op linksback, echt niet normaal traag. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 juni 2015 Rapport Geplaatst: 5 juni 2015 Blind op linksback zetten terwijl je Jetro Willems hebt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.