patrickhamberg Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 san andreas wil niet bij mij op starten :unsure: :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 als je je specs geeft kunnen we je een hoop meer informatie geven. start-> uitvoeren-> dxdiag veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA CLAN Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Ik weet waar het aan licht kijk eerst in je map of je de bestanden: eax.dll ogg.dll vorbis.dll vorbisFile.dll hebt als je die niet hebt ligt het daar aan ik weet niet waar je ze moet krijgen als je ze wel hebt dan weet ik niet meer ik heb het probleeem ook maar ik had de bestanden niet maar ik had ze nog ergens staan en heb ze gekopieerd naar de map en toen deet san andreas het weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA CLAN Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Oja anders zet je er een no cd crack in. het is volgens mij niet goed maar je san andreas doet het er wel weer door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.