Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Daar hoort ook een avatar bij

EDIT sorry voor dubbelpost

Bewerkt: door super_senne
Geplaatst:

Ziet er goed uit! Mooi clean doordat je twee kleuren gebruikt hebt. Daarnaast zijn het twee kleuren die uitstekend bij elkaar passen. Mooi gedaan! Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar een avatar van deze. Een nieuwe huisstijl is altijd mooi op deze manier.

Geplaatst:

Hmm, ik pas straks nog wel de kleur aan van m'n avatar, maar ik denk niet dat ik afstand kan of wil doen van die vorm... :puh:

Maar bedankt voor de reacties :D

Geplaatst:
Ik vind 'm echt prachtig gelukt. Zeer simpel en strak, maar het komt goed over.

Bedankt, leuk om te lezen :D

Avatartje ook maar gekleurd dan. :puh:

Geplaatst:

Hmm, ik pas straks nog wel de kleur aan van m'n avatar, maar ik denk niet dat ik afstand kan of wil doen van die vorm... :puh:

Hoeft ook niet, L1007 zou ik in de groene kleur doen, en de 3 in het rood. :) Dan heb je alsnog een beetje dezelfde stijl.

Geplaatst:

Ik kan het nu niet echt groen noemen, lijkt me eerder een grijs tintje (met een hint van groen). Avatargewijs vind ik de bovenste het beste.

En natuurlijk een prachtige simplistische signature, je hebt een zeer eigen stijl.

Hmm, ziet er niet zo proper uit, lijkt mij...

Nxfjrta.png

ziiO4Jq.png

Heeft ook wel wat hoor. Vooral als je het een texture geeft en wat verschil in de tint erin toevoegt, zoals bij je handtekening.

Ook moet ik zeggen dat ik de grote versie van je handtekening leuker vind dan de kleine, maar goed dat vind ik eigenlijk meestal; je ziet er veel meer details door :puh: Jammer dat het forum niet een handtekening kan hebben met een uitschuif-functie (net zoals een normale afbeelding op het forum).

QUbg2lx.png

Ziet er echt solid uit zo :puh:

Bewerkt: door NicolaB

@Nicola, ja, ik vind de grote ook honderd keer beter. Hij valt zelfs gewoon binnen de maximumafmetingen, maar hij staat er dan zo een beetje opzichtig... Het lijkt net of het meer om de signature dan om de post zelf draait en dat is niet echt de bedoeling...

Spijtig, want ik vind hem zelf ook veel mooier in het groot.

@Phoenyxar, hahahahah. Ja, het was in de originele signature eigenlijk lichtgrijs. Het is pas met een paar gradients dat het een beetje groen geworden is, en dan zou Red 'n Gray misschien wat stom gestaan hebben... :puh:

Bewerkt: door 3L1077
Geplaatst:

Exact. Om dezelfde reden (niet te veel schmuck en opzichtigheid) heb ik ook een vrij simpele handtekening, avatar en geen gebruikerstitel.

Tja... Er is nog nooit een kok gevonden die koken kon naar alle monden...

Geplaatst:

Nice! Simpel en strak. Leuke kleurcombinatie van twee kleuren die uitstekend samen kunnen en niet afleidend. Meer kan ik er niet over zeggen, haha.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...