Together Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Ik vind het er geweldig uit zien! Strak en simpel. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Niet echt mijn stijl maar het ziet er netjes, modern en strak uit. Goed gedaan! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Weer een ander idee dan je voorgaande signatures, doch zeer herkenbaar en tekenend voor je simplistische stijl. Veel ingewikkelder dan dit hoeft een handtekening van mij ook niet te worden. Pluspunt is zeker de kleurencombinatie, die eveneens weer lekker fris aandoet. Het diagonaal in het midden doet in eerste instantie enigszins rommelig aan, ik weet niet precies hoe ik daar moet kijken. Nice gedaan in ieder geval, zoals gewend. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Zoals altijd is het fris en vooral herkenbaar, daar hou ik van Eliott. Ook de kleuren passen mooi bij elkaar trouwens. Zeer leuk gedaan, vakwerk! Reageren
3L1077 Geplaatst: 17 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Bedankt voor de commentaar allemaal, leuk om te lezen! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Wow, fraai hoor. Strak en clean, maar toch heel boeiend dankzij de streep en de aangebrachte textuur. Die laatste 'maakt' de signature echt in mijn ogen, terwijl 'ie toch behoorlijk subtiel is. Kleurencombinatie pakt ook goed uit. Netjes. Reageren
3L1077 Geplaatst: 18 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Wow, fraai hoor. Strak en clean, maar toch heel boeiend dankzij de streep en de aangebrachte textuur. Die laatste 'maakt' de signature echt in mijn ogen, terwijl 'ie toch behoorlijk subtiel is. Kleurencombinatie pakt ook goed uit. Netjes. Thanks! Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Hmm, de avatar ziet er met die twee kleuren inderdaad niet heel mooi uit. Ik ben overigens wel benieuwd naar welk lettertype je gebruikt voor je cijfer en letters in je avatar. :$ Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 (bewerkt) Check je PM. Bewerkt: 19 augustus 2014 door 3L1077 Reageren
RMJ Geplaatst: 20 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2014 Avatar in 1 kleur veel netter en overzichtelijker! Voor de rest ziet het er zeer netjes uit, hou van de kleurencombo plus de geplaatste overlopen! zeer nice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.