Source Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Beste, Sinds gisteren spawn ik in elke GTA:Online sessie alleen, het maakt niet uit wat ik doe of welke mode ik selecteer ik blijf altijd alleen in een lobby en heb geen idee hoe dit ontstaan is. Zijn er mensen die weten hoe je dit op kan lossen? Groet, Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Check eens dit topic, daar staat een mogelijke oplossing voor je probleem. Reageren
Source Geplaatst: 18 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Allemaal al gedaan, geen resultaat. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Wellicht dat het aan je connectie ligt, in dat gebal zou ik dit topic raadplegen Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Al geprobeerd, als dit het geval is, om je PS3 aan te sluiten met een kabel? Reageren
Source Geplaatst: 18 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Na het uitschakelen van free aim werktte alles weer naar behoren. Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Je zou kunnen controleren of jou internet connectie nat-type 3 heeft, als dit het geval is komt het vaak voor dat men alleen spawnt in een sessie, via je routor settings zou je dit om kunnen zetten in nat type 2. Ik had dit probleem namelijk ook. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.