FranklinClinton Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Hallo mensen ik heb gisteren een muis gekocht bij Action en nu reageert die niet meer wat moet ik nu doen het is een MAXXTER MVG Franklin Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Software van je muis opnieuw installeren? Reageren
FranklinClinton Geplaatst: 18 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Hoe doe je dat ik gebruik linux mint 17 qiana Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Meestal is bijna alle elektronica van de action gewoon troep. Alle waar naar z'n geld. Reageren
FranklinClinton Geplaatst: 18 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Dit is wel een goeie muis hoor maar hij doet het ineens niet meer Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Dit is wel een goeie muis hoor maar hij doet het ineens niet meer Dan zal ik terug gaan naar de winkel of een herstel op je computer uitvoeren naar de tijd dat de muis het nog wel deed(de drivers kunnen verwijderd zijn?) Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Probeer eens op een andere computer of laptop, doet ie het daar dan ligt het aan je computer, doet ie het niet ligt het aan je muis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.