Robson.nl Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 EEy mensen wie wil mij alsjeblieft helpen om de missie Cut Throat Business te halen ik snap er niks van ik geef met het stuk met de vortrex (hovercraft) vol gas maar raak hem tog zo kwijt HELP ME ALSJE BLIEFT Hier is de link om mn savegame te downloaden http://rapidshare.de/files/3270609/GTASAsf1.b.html Gr Robson.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Ik denk dat je meer kans hebt als je je savegame hier neerzet . Je zou OG Loc niet snel moeten kwijtraken. Alleen die schans is heel even vervelend. Had je trouwens al in de Walktrough gekeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 zo moeilijk is het toch niet?! (Tenzij je helemaal niet met een Vortex overweg kunt) Zoals BS al zij: de schans is even moeilijk. Geen gas terugnemen maar er vol tegen aan. Het is trouwens maar een klein stukje;van de Panopticon tot de pier in LS. suc6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) :rolleyes: edit: sorry verkeerde link. Bewerkt: 23 juli 2005 door hanff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) EEy mensen wie wil mij alsjeblieft helpen om de missie Cut Throat Business te halen ik snap er niks van ik geef met het stuk met de vortrex (hovercraft) vol gas maar raak hem tog zo kwijt HELP ME ALSJE BLIEFT Hier is de link om mn savegame te downloaden http://rapidshare.de/files/3270609/GTASAsf1.b.html Gr Robson.nl Er is toch missiehulp te verkrijgen hier?? http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=62 :rolleyes: Daar heeft hij het topic gepost. :rolleyes: Beter kijken voordat je post. Bewerkt: 23 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 je kan ook gewoon naast de stunt,dat deed ik de 1ste keer ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 je moet goed je concentreren niet te snel gaan want og loc maakt scherpe bewegingen vooral moet je als je bij de kart bent dat doen en ik hoef niks meer te zeggen over de stunt want andere zeiden dat al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 (bewerkt) Ik kom niet verder in het stuk bij die Kart, maar ik wil het zelf uit spelen. Als OG Loc over dat bruggetje (na de schans) het strand op gaat en die brug op rijd niet als een gek gaan sturen want daar wacht hij op je, je moet niet gelijk het strand daar op gaan, pas als je bij die brug daar bent anders heb je best wel een moeilijk stuk weer. Verder bij die Kart moet je niet bij die lantaarnpalen enzo gaan rijden.... Bewerkt: 25 juli 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.