Jump to content

Cut Throat Business

Robson.nl

Recommended Posts

zo moeilijk is het toch niet?! (Tenzij je helemaal niet met een Vortex overweg kunt) Zoals BS al zij: de schans is even moeilijk. Geen gas terugnemen maar er vol tegen aan. Het is trouwens maar een klein stukje;van de Panopticon tot de pier in LS.

suc6

Delen op andere websites

EEy mensen wie wil mij alsjeblieft helpen om de missie  Cut Throat Business  te halen ik snap er niks van ik geef met het stuk met de vortrex (hovercraft) vol gas maar raak hem tog zo kwijt HELP ME ALSJE BLIEFT :(

Hier is de link om mn savegame te downloaden

http://rapidshare.de/files/3270609/GTASAsf1.b.html

Gr Robson.nl

Er is toch missiehulp te verkrijgen hier??

http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=62

:rolleyes:

Daar heeft hij het topic gepost. :rolleyes:

Beter kijken voordat je post. ;)

Bewerkt: door Renne
Delen op andere websites

je moet goed je concentreren niet te snel gaan want og loc maakt scherpe bewegingen vooral moet je als je bij de kart bent dat doen en ik hoef niks meer te zeggen over de stunt want andere zeiden dat al.

Delen op andere websites

Ik kom niet verder in het stuk bij die Kart, maar ik wil het zelf uit spelen. Als OG Loc over dat bruggetje (na de schans) het strand op gaat en die brug op rijd niet als een gek gaan sturen want daar wacht hij op je, je moet niet gelijk het strand daar op gaan, pas als je bij die brug daar bent anders heb je best wel een moeilijk stuk weer. Verder bij die Kart moet je niet bij die lantaarnpalen enzo gaan rijden....

Bewerkt: door need my speed
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...