Geplaatst: 18 augustus 201410 jaren comment_2227153 Hallo, Nu ik wat geld heb wil ik m'n garage iets aanpassen. Maar ik zit tussen een paar auto's te twijfelen en ik kom er niet uit... Ik zet een auto naast de auto waaruit ik twijfel. De plekken die in m'n garages zijn, zijn voor de: Bati 801 Vapid Blade Truffade z-type Truffade adder Overflod entity xf (of Grotti Turismo R) Pegassi zentorno Obey 9f Benefactor feltzer Benefactor schwartzer ( of Bravado Buffalo s) Benefactor schafter Benefactor panto( of Karin Futo) Dinka jester Chariot romero hearse Enus super diamond Bravado youga Pegassi moroe En de choquette van de flight school dlc. En dan heb ik nog 3 plekken vrij Hierbij twijfel ik tussen: CANIS MESA( deze is gemod met een speciale paarse kleur)OF VAPID SANDKING XL COQUETTE OF RAPID GT (staat er ook gemod) TORNADO OF TOPLESS TORNADO OF VERROESTE TORNADO En dus nog bij de Entity of turismo Schwartzer of Buffalo s Panto of Futo Dus, wat vinden jullie? Wat doe ik met de entity, panto, schwartzer, en de 3 lege plekken? Ik hoor graag van jullie! Gr. Stan P.s er komen nog foto's van de entity, RAPID gt, en de mesa Hier alvast de tornado's Bewerkt: 18 augustus 201410 jaren door StanHofstra1811
Geplaatst: 18 augustus 201410 jaren comment_2227155 Coquette is een zeer fijne auto om mee te rijden en ziet er ook nog eens leuk uit. Het is zeker een plekje waard in je garage. Hetzelfde geldt voor de Tornado. Een fijne auto alleen wel wat traag maar wanneer je het tuned, is het een pareltje
Geplaatst: 18 augustus 201410 jaren comment_2227163 Mijn keuzes zouden zijn: Grotti Turismo R, Schwartzer en de Futo. Voor de andere: Mesa, Coquette en de Topless Tornado. Bewerkt: 18 augustus 201410 jaren door TheuNauz
Geplaatst: 18 augustus 201410 jaren Auteur comment_2227207 Bedankt voor jullie reactie, Bij de keuze tussen de schwartzer of de Buffalo, bedoelde ik eigenlijk de schafter...foutjee...
Geplaatst: 18 augustus 201410 jaren Auteur comment_2227219 Nee die komt morgen, maar ik weet al welke auto er waarschijnlijk komt Bewerkt: 18 augustus 201410 jaren door StanHofstra1811
Geplaatst: 18 augustus 201410 jaren comment_2227223 En waar is de bron? Ik geloof er namelijk niks van.
Geplaatst: 18 augustus 201410 jaren Auteur comment_2227226 Ik zou zeggen kijk op youtube, heel youtube staat er vol van Morgen is het ook (toevallig) flight aviation day
Geplaatst: 18 augustus 201410 jaren comment_2227234 'Youtube'... Geloof je dat echt? Dit is allemaal onzin. Het zou kunnen, maar ik heb zo mijn twijfels.
Geplaatst: 18 augustus 201410 jaren comment_2227242 Sorry, je had dus wel gelijk. Neem me niet kwalijk dat ik Youtube met een korreltje zout neemt. Is de update nu al uit? Nu gaan we weer OT!
Geplaatst: 18 augustus 201410 jaren comment_2227249 Nee morgen komt hij uit Ik denk dat ik deze nacht is ga spelen ot die auto ziet er mooi uit die ga ik ook kopen
Hallo,
Nu ik wat geld heb wil ik m'n garage iets aanpassen.
Maar ik zit tussen een paar auto's te twijfelen en ik kom er niet uit...
Ik zet een auto naast de auto waaruit ik twijfel.
De plekken die in m'n garages zijn, zijn voor de:
Bati 801
Vapid Blade
Truffade z-type
Truffade adder
Overflod entity xf (of Grotti Turismo R)
Pegassi zentorno
Obey 9f
Benefactor feltzer
Benefactor schwartzer ( of Bravado Buffalo s)
Benefactor schafter
Benefactor panto( of Karin Futo)
Dinka jester
Chariot romero hearse
Enus super diamond
Bravado youga
Pegassi moroe
En de choquette van de flight school dlc.
En dan heb ik nog 3 plekken vrij
Hierbij twijfel ik tussen:
CANIS MESA( deze is gemod met een speciale paarse kleur)OF VAPID SANDKING XL
COQUETTE OF RAPID GT (staat er ook gemod)
TORNADO OF TOPLESS TORNADO OF VERROESTE TORNADO
En dus nog bij de
Entity of turismo
Schwartzer of Buffalo s
Panto of Futo
Dus, wat vinden jullie?
Wat doe ik met de entity, panto, schwartzer, en de 3 lege plekken?
Ik hoor graag van jullie!
Gr. Stan
P.s er komen nog foto's van de entity, RAPID gt, en de mesa
Hier alvast de tornado's
Bewerkt: door StanHofstra1811