Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Tijdje niks meer gedaan, en ook niet hier geweest.

dus vandaag weer aan de slag gegaan.

Blue Whales!

whale_zpsdd841af7.png

stock click

Zag dat iemand ook andere soort werken geplaatst had, die ook daadwerkelijk gebruikt worden.

Daar ben ik laatste tijd ook meer en meer mee bezig, hier 2 voorbeelden.

postertje kermis

KERMISHAREN3_zps915dfed9.png

visitiekaartje horeca

bitesendiner_zps5cfcf606.jpg

gr Rob

Geplaatst:

Heel tof weer allemaal.

Blue Whales is prachtig, met z'n mysterieuze sfeer en die walvis die als een soort mythisch beest door het water beweegt. De vele lege stukken ruimte versterken dat effect alleen maar.

Je commerciële werken zijn ook dik. Vooral die kermisposter zit echt heel goed in elkaar. Mooie effecten, een 'zachte' look en heel goed gebalanceerd.

Top :tu:

Geplaatst:

Dat ziet er heel mooi uit, vooral van die (gemaakte) scherpte in de eerste foto ben ik altijd fan. Mits het goed uitgevoerd is natuurlijk, maar dat is in jouw creatie zeker het geval. Keep it up!

Geplaatst:

Ziet er echt heel goed en professioneel uit! Ik was benieuwd naar je portfolio maar je website doet het niet?

Klopt ik snap er geen zak van :ch: haha.

Geplaatst:

Ziet er echt heel goed en professioneel uit! Ik was benieuwd naar je portfolio maar je website doet het niet?

Zeg het maar wanneer hij het doet. Ik ben wel benieuwd naar je verdere werk :)

Geplaatst:

Zeg het maar wanneer hij het doet. Ik ben wel benieuwd naar je verdere werk :)

Dat is bijna allemaal te vinden op mijn deviantart en photobucket

Geplaatst:

Allereerst wil ik zeggen dat het weer een prachtige signature is die je hebt gemaakt! Je hebt prachtig werk geleverd t.o.v. de stock. De kleurencombinaties die in je design zitten zijn geweldig! Mooi hoe licht en donker een rol spelen in je design. Daarnaast is sharpen wel mooi, maar denk ik dat je dat hier net iets teveel gedaan hebt. Ik vind het namelijk jammer van die spikkeltjes rechtsboven in. In de rest van het design is het niet erg, maar ik vind dat linksboven net wat teveel opvalt. Overigens heb je de tekst weer uitstekend verwerkt! Goed gedaan man, ga zo door. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...