Jump to content

Vraagje ivm de vaste wagens Michael, Franklin, Trevor


Sanchezmoto

Recommended Posts

Hallo ik zit met een vraagje ivm de vaste wagen van de 3 personages. Bij michael heb ik een Audi, de Mini en een open dak. Bij Franklin een FIB en een moto. Bij Trevor die truck. Deze zijn dus de vaste wagens buiten de gewone die je in de garage kan plaatsen. Maar kan je die vaste wagens ook veranderen? Want ik heb eigenlijk mijn versie 100% game via een downloadlink. Dus niet zelf behaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Die 'vaste' wagens die rond het huis staan kun je niet veranderen. Auto's in je garage uiteraard wel.

En zoals hieronder al werd gezegd: veranderen kan wel in de zin van tunen. Maar je kan bijvoorbeeld niet de Audi van Michael vervangen door een Carbonizzare ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

:o echt? Ik zie wagens op you-tube die ik nog nooit heb gezien. En waar vindt je die special vehicles dan? Zo is er bv de Zentorno en de hotknife . Ik denk niet dat die bestaan buiten GTA Online

Wat ik nu net heb ontdekt is dat je de achterkant van een camion van Big Goods kan openen en wagens transporteren :) cool.

Elke dag als je denkt alles te hebben meegemaakt in GTA , komt er toch wel iets nieuws bi :)

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eventjes op you-tube gekeken en gezocht naar die special vehicles garage en wat krijg ik ? De garage van Michael waar je je 4 wagens inzet !!!!!! De gewone simpele garage dus !!!! Nergens is er spraken van de autos die je in online ook hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Big Goods vrachtwagen werkt ook niet serieus :( open de laadbak, ga naar mijn wagen, ..... de camion is weg !!! Dan alles opnieuw, rij de wagen er in, doe laadbak toe met buldozer, kom een beetje verder aan ..... de laadbak is leeg !!! WTF !!! Ik denk dat er een GROOT verschil is tussen GTA5 en GTA ONLINE :(

Link to comment
Delen op andere websites

spijtig ken ik niet veel van GTA :( ik lees op google dingen als GTA V ps3, online (dat ken ik, maar heb het niet) en dan is er iets van singleplayer DLC ? Nergens vindt ik terug wat DLC betekent en overal zie ik fotos van wagens die ik niet heb, ook al is het zonder Online, want daar kan je 10 wagens hebben in garage en ook andere wagens. Maar in singleplayer ook? Ik begrijp veel niet van, als iemand me wil uitleggen of moet ik ander versie PS3 kopen? Zijn er GTA 5 ps3 versie ook verschillend qua sportwagens ofzo? De Zentorno, Hotknife, Albany Roosevelt, een Smart, een suv met 6 wielen, ik noem maar op, zijn dat mod fotos ofzo?

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eventjes op you-tube gekeken en gezocht naar die special vehicles garage en wat krijg ik ? De garage van Michael waar je je 4 wagens inzet !!!!!! De gewone simpele garage dus !!!! Nergens is er spraken van de autos die je in online ook hebt

Als je in die garage zit, moet je op de rechterpijl van je controller drukken. Dan krijg je een lijst met voertuigen van alle DLC's die zijn uitgekomen. En daaruit kun je dan bijvoorbeeld de Zentorno kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik het nu begrijp: je hebt GTA Online niet, omdat je console geen internetverbinding heeft. En als je geen internet hebt, kun je geen DLC's downloaden. Daarom dat jij die special vehicles niet hebt.

Klopt dat?

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

In GTA Online heb je garages voor 2, 4, 6 en 10 auto's. In de singleplayer (SP) heb je je garage bij je huis waar je 2 auto's kunt inzetten, behalve bij Trevor, daar kun je bij de strip club 2 auto's zetten en bij zijn huis in Sandy Shores nog eentje. Daarbuiten heb je nog voor de 3 personages een garage die je kunt kopen en er 4 auto's kunt zetten. In die garage kun je als je op rechts duwt (PS3) een lijst te zien krijgen met de speciale voertuigen waaronder de Zentorno, etc. De Hotknife kun je enkel hebben als je de special edition van GTA V gekocht hebt.

Die vrachtwagen van Big Goods om je auto te transporteren, dat werkt niet altijd en het is ook niet ontworpen door Rockstar met dat doeleinde. Dat is iets wat spelers hebben uitgevonden en het daarvoor gebruiken.

Dan een antwoord op een vraag die je volgens jou niet op google terug vindt. Wat betekent DLC? Dat staat voor Downloadable Content ;).

Link to comment
Delen op andere websites

:( daarom heb ik al eens waarschuwing gehad omdat ik mij "kalm" moet houden, maar waarom spreekt iedereen hier continu over ONLINE game ?????? Bestaat de gewone PS3 (wat al luxe is) niet meer of is dat verouderde brol geworden ? Al die Multi media dinges als iPhone, iPad, app, ik moet er niet van weten op de computer en nu nemen die ook al beslag op de gameconsoles :(

Vroeger had je lekkere fijne Nintendo 64 games, tegenwoordig is alles internet :(

Link to comment
Delen op andere websites

In die garage kun je als je op rechts duwt (PS3) een lijst te zien krijgen met de speciale voertuigen waaronder de Zentorno, etc

ik heb GEEN online dus neen ik heb dat niet de Zentorno !!!

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...