Jump to content

Vraagje ivm de vaste wagens Michael, Franklin, Trevor


Sanchezmoto

Recommended Posts

Ik heb bij Michael : 2 auto's in garage huis, 2auto's op zijn oprit huis en 4 auto's in de grote garage. Bij Franklin 2 auto's in garage huis, 1 auto en 1 moto oprit huis en 4 auto's in de grote garage. Bij Trevor 1 jeep strip club, 2 wagens in garage huis woestijn, 1 quad huis woestijn. Als ik bij de stripclub een auto parkeer s die steeds weg nadien.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kun je eens beginnen met 1 vraag tegelijk te stellen zodat we makkelijker weten wat je precies bedoelt en we je makkelijker kunnen helpen.

Ik gaf enkel het verschil tussen de garages in SP en Online, meer niet.

Je hebt geen internet (op je console) dus ook geen special vehicles. Die zal je niet hebben totdat je internet hebt op je console.

Bij de strip club heb je achterin een plaats waar je je auto's kunt stallen. Je kan er maar 2 stallen daar en die blijven gewoon staan hoor .. althans bij mij toch.

Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

Maar wie sprak er hier over internet???? IK IN ELK GEVAL NIET !!!! JULLIE gaven antwoordt op mijn vraag "waar vindt je die speciale auto's" door te zeggen dat ik op rechterknop moest drukken en ze dan kon krijgen. En uiteindelijk geven jullie antwoordt op internetvraag

Link to comment
Delen op andere websites

Wat het nut is als je zo reageert (T) ? Wel wat is het nut om met online-antwoorden te komen als ik het over de gewone ps3 versie heb? Dan had ik wel bijgezet dat het om online ging. Maar jullie gaan ervan uit dat alles online gebeurt. Helaas maakt de maatschappij alles Multi media internet hype. Mijn vraag was gewoon waar je die auto's vindt, en ondertussen weet ik dat jullie online bedoelen, dus waarom verder over drammen? Kheb het allang door ondertussen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga er niet van uit dat alles Online gebeurd. Wel gaan wij er van uit dat je console met internet verbonden is. Dit is niet het geval. Dat hadden wij niet van tevoren kunnen weten. Je weet het antwoord al dus dat hoef ik niet te vertellen ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Sanchezmoto, deze manier van reageren op de leden die je proberen helpen gaat ons niet verder brengen.

Het is misschien belangrijk voor jou om eerst het onderscheid te kennen tussen V en Online. Speciale voertuigen in V vereisen een internetverbinding aangezien die speciale content zo binnenkomt en niet basis in de game zit. Dat heeft niets met Online te maken, maar puur met een internetverbinding. Je hebt dus niet door waar ze het over hebben, je negeert wat ze hier zeggen. Het antwoord op je vraag is alleszins wel al gegeven, maar zonder je 360 te verbinden met het internet is er helaas geen oplossing voor je probleem.

Het probleem met het parkeren van voertuigen (garage of niet) is helaas een glitch die met zijn tijd voorkomt, daar is geen echte oplossing voor, hoewel "recente" updates dit grotendeel verhelpen.

Link to comment
Delen op andere websites

1) ik ga ervan uit dat je console aangesloten is op internet. Waarom zou dat zo "normaal" moeten zijn ????

2) Het is misschien belangrijk voor jou om eerst het onderscheid te kennen tussen V en Online. Ik KEN het verschil ertussen !!!!! Er is NOOIT spraken geweest door mij van ONLINE vraag !!!! Dat hebben JULLIE gedaan ! Dus vertel me niet dat IK moet onderscheid maken !!!!!!!

3) Waarom antwoorden met iets wat er niets mee te maken heeft !!!

4) mijn 360 ????????????

5) recente" updates : WEERAL spreek je over INTERNET !

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk spreken we over een internetverbinding, aangezien die vereist is om jouw probleem op te lossen. Wij betrekken dus op geen manier Online bij deze zaken noch betrekken wij er zaken bij die er niets mee te maken hebben, we beantwoorden gewoon je vraag. Een vraag die wel wat is afgeweken, dat is waar. Maar je vragen zijn beantwoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...