babby Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) kan iemand mij helpen!! ik ben bijna klaar maar ik moet gang in mijn auto zetten en dat lukt mij niet ik weet ook niet hoe als je het weet mail me ff naar ***mail verwijdert*** groetjes babby Bewerkt: 22 juli 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 kan iemand mij helpen!! ik ben bijna klaar maar ik moet gang in mijn auto zetten en dat lukt mij niet ik weet ook niet hoe als je het weet mail me ff naar ***mail verwijdert*** groetjes babby Je moet G gebruiken om te zeggen dat je gang je moeten volgen en H om te zeggen dat ze moeten blijven staan (of juist omgekeerd). Je moet dus zeggen dat ze volgen en dan gaat iedereen (voor zo ver dat mogenlijk is) in de auto zitten waarin jij zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 En op de PS2: pijltje naar boven: CJ volgen(dus ook in de auto gaan zitten waar jij in zit) pijltje naar beneden: blijven staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) kan iemand mij helpen!! ik ben bijna klaar maar ik moet gang in mijn auto zetten en dat lukt mij niet ik weet ook niet hoe als je het weet mail me ff naar ***mail verwijdert*** groetjes babby Ten eerste wordt de informatie die jij zoekt gewoon uitgelegd terwijl je het spel speelt. Ten tweede is het zo dat als je een gang hebt gevormd, zij zowiezo achter je aankomt, tenzij je ze hebt verteld dat ze moeten blijven staan waar ze staan (bij ps2 is dat pijltje omlaag, en bij pc is dat "H" (als je dat in ieder geval in je opties niet hebt veranderd), en bij Xbox.....dat weet ik niet....ik heb aan mijn PS2 en mijn PC wel genoeg dacht ik. En je moet wel een vehicle besturen waar je tenminste 1 of meerdere passagiers mee kunt nemen. Ik geloof dat als jouw "respect" balkje helemaal vol is, je dan 7 gangmembers kunt opleiden. De beste vehicle daarvoor is denk ik een coach (een lijn-bus), daar passen zij alle 7 wel in. Ik heb het nog niet geprobeerd met een at-400 (een hele grote vliegtuig die te vergelijken is met een boeing, en die je vind in een loods op Las Venturas Airport), maar ik ga dat nu gelijk even proberen, want ik heb DAAR nog niets over gehoord of gelezen. In elk geval: succes ermee, en als je meer vragen hebt stel je die maar. (de ene persoon vind het een domme vraag misschien, maar in mijn ogen bestaan domme vragen niet ). Bewerkt: 23 juli 2005 door hanff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 kan iemand mij helpen!! ik ben bijna klaar maar ik moet gang in mijn auto zetten en dat lukt mij niet ik weet ook niet hoe als je het weet mail me ff naar ***mail verwijdert*** groetjes babby Ten eerste wordt de informatie die jij zoekt gewoon uitgelegd terwijl je het spel speelt. Ten tweede is het zo dat als je een gang hebt gevormd, zij zowiezo achter je aankomt, tenzij je ze hebt verteld dat ze moeten blijven staan waar ze staan (bij ps2 is dat pijltje omlaag, en bij pc is dat "H" (als je dat in ieder geval in je opties niet hebt veranderd), en bij Xbox.....dat weet ik niet....ik heb aan mijn PS2 en mijn PC wel genoeg dacht ik. En je moet wel een vehicle besturen waar je tenminste 1 of meerdere passagiers mee kunt nemen. Ik geloof dat als jouw "respect" balkje helemaal vol is, je dan 12 gangmembers kunt opleiden. De beste vehicle daarvoor is denk ik een coach (een lijn-bus), daar passen zij alle 12 wel in. Ik heb het nog niet geprobeerd met een at-400 (een hele grote vliegtuig die te vergelijken is met een boeing, en die je vind in een loods op Las Venturas Airport), maar ik ga dat nu gelijk even proberen, want ik heb DAAR nog niets over gehoord of gelezen. In elk geval: succes ermee, en als je meer vragen hebt stel je die maar. (de ene persoon vind het een domme vraag misschien, maar in mijn ogen bestaan domme vragen niet ). Je kan er maximum 7 'opleiden'. Het zou wel leuk zijn 12. :rolleyes: En er is maar 1 vliegtuig waarmee je meerdere mensen kan menemen, dat zijn er maar 2. En dat vliegtuig is de Beagle. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
McShaker Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 @hanff, dat heet een hangaar bij vliegtuigen, bij boten heet het een loods Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bifbuzz Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 kan iemand mij helpen!! ik ben bijna klaar maar ik moet gang in mijn auto zetten en dat lukt mij niet ik weet ook niet hoe als je het weet mail me ff naar ***mail verwijdert*** groetjes babby Ten eerste wordt de informatie die jij zoekt gewoon uitgelegd terwijl je het spel speelt. Ten tweede is het zo dat als je een gang hebt gevormd, zij zowiezo achter je aankomt, tenzij je ze hebt verteld dat ze moeten blijven staan waar ze staan (bij ps2 is dat pijltje omlaag, en bij pc is dat "H" (als je dat in ieder geval in je opties niet hebt veranderd), en bij Xbox.....dat weet ik niet....ik heb aan mijn PS2 en mijn PC wel genoeg dacht ik. En je moet wel een vehicle besturen waar je tenminste 1 of meerdere passagiers mee kunt nemen. Ik geloof dat als jouw "respect" balkje helemaal vol is, je dan 7 gangmembers kunt opleiden. De beste vehicle daarvoor is denk ik een coach (een lijn-bus), daar passen zij alle 7 wel in. Ik heb het nog niet geprobeerd met een at-400 (een hele grote vliegtuig die te vergelijken is met een boeing, en die je vind in een loods op Las Venturas Airport), maar ik ga dat nu gelijk even proberen, want ik heb DAAR nog niets over gehoord of gelezen. In elk geval: succes ermee, en als je meer vragen hebt stel je die maar. (de ene persoon vind het een domme vraag misschien, maar in mijn ogen bestaan domme vragen niet ). hoe kun je Homies (of andere mensen) je laten volgen (rekruteren) En is er een cheat of truc om het spel snel uittespelen ik kom niet verder en ik wil wel vette kleren en kapsel en wapens maar ik kan die missie niet goed wil jij (of iemand anders die dit leest) me pleaazzze helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.