Jump to content

(WIP) MATRIX


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Laatste paar dagen bezig met animatie`s onder de knie te krijgen. :muur:

Vervolgens kreeg ik het idee om de dodge move uit de matrix te maken.

Alles is nog work in progress.

Dodge.jpg

Update: Animatie`s in het spel kunnen krijgen :D

GTAIV_2014_08_23_17_46_36_89.jpg

GTAIV_2014_08_23_17_46_15_94.jpg

Bewerkt: door EnergyCorse
Geplaatst:

Zou je ook kunnen maken dat het spel versloomd zodat je zowat de kogel langs je ziet vliegen? Voor de rest vind ik 'm e nu al cool uit zien! :D

Geplaatst: (bewerkt)

@Dutchy3010

Bedankt voor je positieve reactie!

Filmpje komt als me animatie helemaal klopt, het is nu nog veel uitproberen/leren.

@Nyltje

Bedankt voor je leuke reactie

Ja in theorie moet het kunnen.

Ik kan het zo maken dat wanneer de animatie begint dat de game in slow mo gaat en als de animatie stopt ga je terug in real time.

Moet als ik dat wil wel weer Scripten oppakken (is al tijdje geleden)

Mischien heb ik nog wat liggen dat wanneer je in vecht modus gaat slow-mo ingeschakeld wordt en gravity uit :)

Update

Bezig geweest om animatie`s onder te brengen in het Melee systeem.

Alleen nog kijken hoe het zit met collision en op normale snelheid zetten en verder uitwerken.

GTAIV_2014_08_23_22_24_15_88.jpg

GTAIV_2014_08_23_22_20_27_87.jpg

Bewerkt: door EnergyCorse
Geplaatst:

Ziet er inderdaad echt nice uit!

Over dat slow motion: wellicht hoef je niets te scripten maar kan je dit gewoon achteraf toepassen met de video editor? :)

Geplaatst: (bewerkt)

@Votair

Bedankt voor je positieve reactie!

@Hanneswasco

Bedankt voor je leuke reactie!

Slowmo is inderdaad toe te passen met video editor, maar wil het graag ingame gaan doen (geeft wel gaaf effect)

Kleine kijkje in de keuken

Het animeren in 3dMax

Dev1.jpg

Het Scripten van de Mod

dev3.jpg

Testen van Flying Dodge

GTAIV_2014_08_25_18_33_45_33.jpg

===================================================================

Op dit moment heb ik:

*Flying Kick

*Wallwalk

*Neo`s Dodge

*Flying dodge/shoot forward

*Animatie`s aan keybinding gekoppeld

====================================================================

Nog te doen:

Schieten/Aiming tijdens Animatie`s

Animatie`s verder uitwerken

Een score systeem uitwerken

Referentie Materiaal:

Max Payne

Kickass Hall Corridor Scene

Matrix

===========================================================

Mochten jullie trouwens nog ideeen hebben kwa move`s die je wilt zien of goed referentie materiaal heeft, laat het me weten :)

Bewerkt: door EnergyCorse

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...