EnergyCorse Geplaatst: 23 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2014 (bewerkt) Laatste paar dagen bezig met animatie`s onder de knie te krijgen. Vervolgens kreeg ik het idee om de dodge move uit de matrix te maken. Alles is nog work in progress. Update: Animatie`s in het spel kunnen krijgen Bewerkt: 24 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 Wow, ziet er geniaal uit! Filmpje wellicht? Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 Zou je ook kunnen maken dat het spel versloomd zodat je zowat de kogel langs je ziet vliegen? Voor de rest vind ik 'm e nu al cool uit zien! Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 24 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 (bewerkt) @Dutchy3010 Bedankt voor je positieve reactie! Filmpje komt als me animatie helemaal klopt, het is nu nog veel uitproberen/leren. @Nyltje Bedankt voor je leuke reactie Ja in theorie moet het kunnen. Ik kan het zo maken dat wanneer de animatie begint dat de game in slow mo gaat en als de animatie stopt ga je terug in real time. Moet als ik dat wil wel weer Scripten oppakken (is al tijdje geleden) Mischien heb ik nog wat liggen dat wanneer je in vecht modus gaat slow-mo ingeschakeld wordt en gravity uit Update Bezig geweest om animatie`s onder te brengen in het Melee systeem. Alleen nog kijken hoe het zit met collision en op normale snelheid zetten en verder uitwerken. Bewerkt: 24 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren
Votair Geplaatst: 24 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 Ziet er al goed en vet uit, man! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 Ziet er inderdaad echt nice uit! Over dat slow motion: wellicht hoef je niets te scripten maar kan je dit gewoon achteraf toepassen met de video editor? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 28 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2014 (bewerkt) @Votair Bedankt voor je positieve reactie! @Hanneswasco Bedankt voor je leuke reactie! Slowmo is inderdaad toe te passen met video editor, maar wil het graag ingame gaan doen (geeft wel gaaf effect) Kleine kijkje in de keuken Het animeren in 3dMax Het Scripten van de Mod Testen van Flying Dodge =================================================================== Op dit moment heb ik: *Flying Kick *Wallwalk *Neo`s Dodge *Flying dodge/shoot forward *Animatie`s aan keybinding gekoppeld ==================================================================== Nog te doen: Schieten/Aiming tijdens Animatie`s Animatie`s verder uitwerken Een score systeem uitwerken Referentie Materiaal: Max Payne Kickass Hall Corridor Scene Matrix =========================================================== Mochten jullie trouwens nog ideeen hebben kwa move`s die je wilt zien of goed referentie materiaal heeft, laat het me weten Bewerkt: 28 augustus 2014 door EnergyCorse Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.