Floppy Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Ik heb De San Andreas Handling editor gedownload, Hier Maar dan moet je klikken op load handling.cfg en dan staat er: "please insert the file path to "handling.cfg"" Nou heb ik geen idee wat ik daar moet invullen... Help? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Ik heb De San Andreas Handling editor gedownload, HierMaar dan moet je klikken op load handling.cfg en dan staat er: "please insert the file path to "handling.cfg"" Nou heb ik geen idee wat ik daar moet invullen... Help? Als je in de map kijkt waarin alles bestanden van SA staan, staat daar een map met data in. In die map staan het bestand handling.cfg. Het zal waarschijnlijk C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg zijn. Bij mij staat hij toch daar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Ik heb De San Andreas Handling editor gedownload, HierMaar dan moet je klikken op load handling.cfg en dan staat er: "please insert the file path to "handling.cfg"" Nou heb ik geen idee wat ik daar moet invullen... Help? Ik heb hem even gedownload om te kijken wat jouw probleem was, en bij mij doet ie het helemaal niet, dus ik heb hem weggegooid. :rolleyes: Weer wat anders proberen dus. succes in elk geval. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Ik heb De San Andreas Handling editor gedownload, HierMaar dan moet je klikken op load handling.cfg en dan staat er: "please insert the file path to "handling.cfg"" Nou heb ik geen idee wat ik daar moet invullen... Help? Ik heb hem even gedownload om te kijken wat jouw probleem was, en bij mij doet ie het helemaal niet, dus ik heb hem weggegooid. :rolleyes: Weer wat anders proberen dus. succes in elk geval. :lol: Bij mij werkt hij perfect. :huh: Het is wel al een tijdje geleden dat ik hem heb gedownload, maar ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Ik heb De San Andreas Handling editor gedownload, HierMaar dan moet je klikken op load handling.cfg en dan staat er: "please insert the file path to "handling.cfg"" Nou heb ik geen idee wat ik daar moet invullen... Help? Ik heb hem even gedownload om te kijken wat jouw probleem was, en bij mij doet ie het helemaal niet, dus ik heb hem weggegooid. :rolleyes: Weer wat anders proberen dus. succes in elk geval. :lol: Bij mij werkt hij perfect. :huh: Het is wel al een tijdje geleden dat ik hem heb gedownload, maar ja. Dan heb ik vast iets verkeerd gedaan , of het licht eraan dat je een verkeerde versie hebt ( versie-0.1b =is het nieuwst nog) maar ik ben ook niet zo bezig met mods enzo,.......ik draai een server van "GTA Tournament" die redelijk goed loopt, namelijk:======dutch gtat server======, en ben bezig mijn eigen scriptje voor gtat te schrijven wat by the way niet echt makkelijk is. succes dan, en ik hoop dat het lukt . :lol: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Hanff, kap eens met dat onzinnige, bijdehandte gepost anders neem ik maatregelen .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 sorry,.....I was wrong owh...ja....euhhh........DUBBELPOST!!!!......ik stout zijn.......! DOE NORMAAL!!!! :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 En dát soort posts bedoel ik dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Floppy Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Ik heb De San Andreas Handling editor gedownload, HierMaar dan moet je klikken op load handling.cfg en dan staat er: "please insert the file path to "handling.cfg"" Nou heb ik geen idee wat ik daar moet invullen... Help? Als je in de map kijkt waarin alles bestanden van SA staan, staat daar een map met data in. In die map staan het bestand handling.cfg. Het zal waarschijnlijk C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg zijn. Bij mij staat hij toch daar. Sayhello, het werkt! bedankt! Deze topic mag gesloten worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Floppy niet om slotjes vragen, dat doen de moderators of admins wel. Ik stel voor om dit topic gewoon te laten rusten, wie weet hebben nog meer leden vragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.