sofiane18 Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 (bewerkt) Ik ben best wel benieuwd wat de volgende dlc zal zijn. Ik zou het heel fijn vinden als degenen die iets meer weten hieronder willen reageren. Bewerkt: 25 augustus 2014 door sofiane18 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Wij weten evenveel als jij: niks dus. Nieuwe DLC's worden altijd in nieuwsberichten hier op het forum aangekondigd, dus blijf vooral hangen, zo ben je altijd op de hoogte als er iets nieuws is Reageren
sofiane18 Geplaatst: 25 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 (bewerkt) Ik vraag me af wat jullie wensen voor de volgende update zijn. >>> Door Joriz: Je kunt rechtsonder je bericht op 'Bewerken' klikken om aanvullingen te doen op je bericht.<<< Bewerkt: 25 augustus 2014 door sofiane18 Reageren
Smartzenegger Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Goed, ik wil een wals voor in GTA V voor me verjaardag. Ééntje die alles mooi kan pletten. Reageren
Lars Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Waarom nu al er over nadenken? The Flightschool update is nog maar net uit! Reageren
sofiane18 Geplaatst: 25 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 wat is de storyline update Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 wat is de storyline update Waarom ben je hier als je DAT al niet weet? Reageren
Niked Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 wat is de storyline update De uitbreiding op het verhaal met nieuwe missies Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Man, wat leest de hoofdpost toch bizar slecht, geen interpunctie, geen hoofdletters, ik krijg er nu al koppijn van Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 wat is de storyline update Waarom ben je hier als je DAT al niet weet? Ik kan me mijn begin op dit forum ook nog goed herinneren en ook ik wist van vele dingen nog weinig af. Zo wist ik niet wat een DLC was. Verder meen ik weleens topics gezien te hebben over DLC-wenslijstjes. Ik zal er eens voor moeten zoeken... Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Wat er in de volgende update zit weet ik zo niet, dat zien we vanzelf wel, maar 17 september is Gta v 1 jaar oud, 1 Oktober is Gta Online 1 jaar oud, en 26 Oktober is San Andreas 10 jaar oud, teminste op de PS 2 dan. 1 Van die datums zou er mischien een dlc uit kunnen komen denk ik. Reageren
Haa98 Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Een Army/Veteran/Military update die de Hydra en wss Hunter zal bevatten en die zal hoogstwss op dinsdag 11 november uitgebracht zal worden, want dan is het Veteran day (Amerikaanse wapenstilstand en gedenkdag). Link: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Veterans_Day MARK MY WORDS Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 wat is de storyline update Waarom ben je hier als je DAT al niet weet? Juist daarom is hij hier op goede plek HEISTS Ik hou me nog niet zo bezig met al die DLC's aangezien het niet echt vernieuwend is. Meestal wordt er een nieuwe functie toegevoegd met wat onbetaalbare voertuigen Reageren
StanHofstra1811 Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Ja klopt er is iets uitgelekt over een army dlc met make up, hydra, en misschien attack chopper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.