sofiane18 Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 (bewerkt) Ik vraag me af welk voertuig jullie favoriet is de mijne is de adder. Nu wil ik is horen wat jullie favoriet is. p.s ik zelf gebruik geen snapmatic Bewerkt: 25 augustus 2014 door sofiane18 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 (bewerkt) Geef mij de Cavalcade of Patriot maar. Bewerkt: 25 augustus 2014 door Tommy-Vercetti Reageren
sofiane18 Geplaatst: 25 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 (bewerkt) Het hoeft niet je favoriete auto te zijn. Andere voertuigen zoals een boot,vliegtuig of een helikopter mag ook. Bewerkt: 25 augustus 2014 door sofiane18 Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 (bewerkt) ^ | Je kon wederom weer de 'Bewerken' knop gebruiken. Met interpuncties is het een stuk prettiger lezen dan dit, tja wat moet ik het noemen? Maar toch blijft de Croquette de favoriet hier. Bewerkt: 25 augustus 2014 door TheDutchWesley Reageren
Niked Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Een favoriete heb ik niet echt maar als ik moet kiezen is het de zentorno Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Aangezien je niet weet wat storyline DLC betekent, vast ook niet wat interpunctie betekent dus bij deze: Interpunctie is het gebruik van leestekens (punten, komma's enzovoort) in een tekst. Back on-topic: geef mij maar de Bravado Gauntlet en de Dinka Thrust . Reageren
sofiane18 Geplaatst: 25 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 (bewerkt) Nu heb ik al mijn berichten bewerkt. Nu gaan we weer gezellig over de voertuigen praten en nu weet ik wel wat komma, interpunctie en storyline DLC betekent. Ik wacht nog steeds op die snapmatic foto's van je favoriete voertuigen maar die komen wel hoop ik. Bewerkt: 25 augustus 2014 door sofiane18 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Omdat mij zo lief (niet heus) werd verzocht om hier te posten voel ik me toch verplicht om hier eens even toe bij te dragen. De Invetero Coquette was mijn liefde op het eerste zicht in V... Maar de Dinka Jester was en is een waardige minnares. Natuurlijk wel nog meerdere voertuigen waar ik graag eens in rondtour, maar kom, we moeten ergens stoppen. Tot mijn verbazing kende dit subforum nog geen gelijkaardig topic. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Is dit geen vergelijkbaar topic? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Is dit geen vergelijkbaar topic? Nee, dat is een andere titel. Reageren
Together Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 De Coquette is en blijft mijn favoriet. Het was mijn eerste auto in Online . Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 De Carbonizzare en de Vigero zijn de auto's waar ik meeste in rij Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Ik rij als meeste in de Bravado Buffalo S vanwege z'n uiterlijk en hij rijd lekker snel. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 De Imponte Ruiner, mijn eerste personal vehicle in Online en heb hem nog steeds. Leuk om te zien hoe die van een standaard auto steeds verder upgegrade werd. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Ik heb besloten om dit lijstje te maken om mijn favoriete voertuigen per 'klasse' te noemen. Favorieten Auto: Coquette Boot: Jetmax Fiets: BMX Helikopter: Frogger Motorfiets: Bati801RR Vliegtuig: Titan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.