Jump to content

vehicles die verdwijnen

hanff

Recommended Posts

Ik heb het spel nu 100% uitgespeeld en heb in elk garage wel 1 of meerdere vehicles.

Soms verdwijnt de "paintjob"van mijn auto, maar de laatste tijd verdwijnen zelfs hele vehicles uit mijn garage's (vliegtuigen en auto's, wat ik er dan maar in heb).

Weet iemand waarom, of wat er tegen te doen is (minder vehicles in 1 garage ofzo) vertel het dan......... want ik vind het namelijk niet leuk als ik een mooi omgebouwde auto laat maken, en zet in een garage in een andere stad, dat ie opeens weg is.

is dit oud nieuws?....dan wil ik dat weten (Ik heb het over de PS2 versie van het spel of het ook op pc zo is moet ik nog zien want daar ben ik nog bij het begin daar ik mijn pc de laatste tijd gebruik om gta tournament te draaien als server)) :)

150ste bericht....hoeraaaaah :lol: :lol: :D:puh: :lol: :puh::D

Bewerkt: door hanff
Delen op andere websites

Dit soort problemen komen voor, zowel op de pc als ps2.

Het is waarschijnlijk gewoon een fout van het spel.

Ik zelf heb dit ook gehad, je kunt misschien beter te weinig auto's in je garage neerzetten dan te veel.

Je hebt dan kans dat de kleur goed blijf.

Auto's die te lang in je garage zitten kunnen ook wel eens gaan verkleuren en worden ze wit.

Dit probeem is niet alleen bij jou, maar ook bij meerdere mensen dus maak je geen zorgen. ;)

Delen op andere websites

Dit soort problemen komen voor, zowel op de pc als ps2.

Het is waarschijnlijk gewoon een fout van het spel.

Ik zelf heb dit ook gehad, je kunt misschien beter te weinig auto's in je garage neerzetten dan te veel.

Je hebt dan kans dat de kleur goed blijf.

Auto's die te lang in je garage zitten kunnen ook wel eens gaan verkleuren en worden ze wit.

Dit probeem is niet alleen bij jou, maar ook bij meerdere mensen dus maak je geen zorgen. ;)

Okay, thanks LEVI, ik zal kijken of het met 1 vehicle in elk garage wel lukt, en anders kom ik hier weer op terug, okay?? :rolleyes:

Delen op andere websites

maar misschien hoort het ook wel dat je auto wit wordt omdat het eraf slijt dit zou toch zo kunnen?

Dit is geen slijtage hoor, maar dit is een bug die in het spel zit......meer niet :o

Maar bedankt voor jouw suggestie :D

Bewerkt: door hanff
Delen op andere websites

als je 2 auto's hebt en ze te dichtbij zet slijt de kleur wel af en te dichtbij de muur zet gaat de kleur ook weg zet in het midden

ik had hier ergens gelezen(weet niet meer waar) dat je meer dan 4 autos in een garage zet dat ze verdwijnen

Delen op andere websites

Ik heb het spel nu 100% uitgespeeld en heb in elk garage wel 1 of meerdere vehicles.

Soms verdwijnt de "paintjob"van mijn auto, maar de laatste tijd verdwijnen zelfs hele vehicles uit mijn garage's (vliegtuigen en auto's, wat ik er dan maar in heb).

Weet iemand waarom, of wat er tegen te doen is (minder vehicles in 1 garage ofzo) vertel het dan......... want ik vind het namelijk niet leuk als ik een mooi omgebouwde auto laat maken, en zet in een garage in een andere stad, dat ie opeens weg is.

is dit oud nieuws?....dan wil ik dat weten (Ik heb het over de PS2 versie van het spel of het ook op pc zo is moet ik nog zien want daar ben ik nog bij het begin daar ik mijn pc de laatste tijd gebruik om gta tournament te draaien als server)) :)

150ste bericht....hoeraaaaah :lol: :lol: :D:puh: :lol: :puh::D

ik kan er over meepraten ;)

mijn volledige savvanah met vlammen wit :(

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...