Jump to content

Logo voor radioshow

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Binnen niet al te lange tijd mag ik on-air op mijn lokale omroep met een eigen radioshow. Ik wil 'm VibeCast noemen en heb al een logo gemaakt. Het programma zal voornamelijk electro/loungy/alternative draaien en daar heb ik het logo ook een beetje geprobeerd naar te modelleren. Wat vinden jullie hiervan? :)

Klik hier om naar de afbeelding te gaan

Geplaatst:

Ik zou het andersom doen, de V bekleden met de kleuren en zo bewerken dat het net glas in lood is in een modern jasje :)

Je gaat Bas achterna, heel vet. Succes, Justin! :tu:

Geplaatst:

Ik vind hem wel mooi, maar ik zag er niet gelijk een 'V' in.

Ik zou het andersom doen, de V bekleden met de kleuren en zo bewerken dat het net glas in lood is in een modern jasje :)

Je gaat Bas achterna, heel vet. Succes, Justin! :tu:

Het is volgensmij andersom aangezien Justin al een tijdje bezig is.

Geplaatst:

<p>

Het is volgensmij andersom aangezien Justin al een tijdje bezig is.

Bas had eerder zijn radioprogramma knipoog.gif

Klopt. Maar C-G doelt eerder op het feit dat ik al een paar jaar een ander programma mede presenteer. :puh:

Geplaatst:

De associatie met je maingenre had ik gelijk te pakken, dus dat heb je in ieder geval goed gedaan. Weinig op aan te merken: strak, lekker kleurrijk en vrolijk, maar niet té. De V zag ik ook niet gelijk, maar als je net iets langer kijkt of hem wilt zien, valt hij zeker op. Ik vind 'm tof! :)

Geplaatst:

Hmm, hij kan me niet echt bekoren... Je kan echt beter, zeker van. Vat dit uiteraard niet slecht op hé, maar hier wat ik denk:

Die kleuren ogen echt enorm rommelig. Veel te hard, en ook al is dat misschien de bedoeling, gaan ze niet samen. Probeer vijf goede kleuren te vinden, kleurrijk, maar niet oververzadigd, zoals nu. Met 5 kom je normaalgezien toe om er geen naast elkaar te hebben.

De vakjes zijn ook niet allemaal vierkant? Dit zou ik echt wel doen. (Lees hieronder)

Om die vakjes vierkant te maken: haal die V even weg. Maak ze gewoon allemaal vierkant, met de goede kleuren, etc. Daarna kun je je V er gewoon opplaatsen, in het wit, en eventueel nog een witte rand geven.

Geplaatst:

Hmm, hij kan me niet echt bekoren... Je kan echt beter, zeker van. Vat dit uiteraard niet slecht op hé, maar hier wat ik denk:

Die kleuren ogen echt enorm rommelig. Veel te hard, en ook al is dat misschien de bedoeling, gaan ze niet samen. Probeer vijf goede kleuren te vinden, kleurrijk, maar niet oververzadigd, zoals nu. Met 5 kom je normaalgezien toe om er geen naast elkaar te hebben.

De vakjes zijn ook niet allemaal vierkant? Dit zou ik echt wel doen. (Lees hieronder)

Om die vakjes vierkant te maken: haal die V even weg. Maak ze gewoon allemaal vierkant, met de goede kleuren, etc. Daarna kun je je V er gewoon opplaatsen, in het wit, en eventueel nog een witte rand geven.

die kleuren maak het juist zo ... Tja hoe zeg je dat zo radio
Geplaatst:
Hmm, hij kan me niet echt bekoren... Je kan echt beter, zeker van. Vat dit uiteraard niet slecht op hé, maar hier wat ik denk: Die kleuren ogen echt enorm rommelig. Veel te hard, en ook al is dat misschien de bedoeling, gaan ze niet samen. Probeer vijf goede kleuren te vinden, kleurrijk, maar niet oververzadigd, zoals nu. Met 5 kom je normaalgezien toe om er geen naast elkaar te hebben. De vakjes zijn ook niet allemaal vierkant? Dit zou ik echt wel doen. (Lees hieronder) Om die vakjes vierkant te maken: haal die V even weg. Maak ze gewoon allemaal vierkant, met de goede kleuren, etc. Daarna kun je je V er gewoon opplaatsen, in het wit, en eventueel nog een witte rand geven.

Ben ik wel met je eens, de kleuren zien er te fel uit, en zou ook te druk worden als het logo gebruikt wordt op kleinere formaten...

Je zou de 'v' als basis kunnen nemen en dan (evt. kleinere) vierkantjes in de 'v' kunnen plaatsen, door middel van clipping mask/knipmasker.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...