BBQ Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 hoi wat is jou leukste plek in heel san andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Vinewood is wel echt leuk om met een dure slee doorheen te rijden, met je Ranger of Walton door de bergen/heuvels in Red Country en Flint County kan ik ook wel waarderen (bij voorkeur met K-Rose op ) Oh, en Bone Country bevalt me ook wel om met een Sandking oid door heen te banjeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BBQ Geplaatst: 27 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 leuk lekker voor de rustige chille stijl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Zelf ben ik het vaakste in (oost-)Tierra Robada en (zuid/west-)San Fierro te vinden, lastig om zeggen of het ook mijn favoriete locaties zijn. Maar waarom ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Mij vind je altijd in Los Angeles in die lange straat óf op de snelweg racen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Zou graag weten welke plaats je bedoelt... in die lange straat maar je gaat toch wat specifieker moeten zijn denk ik! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Meestal in las venturas of anders in whetstone. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Ik vind het altijd wel leuk om met vrienden alle tuinen te inspecteren in de villa wijken van Vinewood Hills Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Als ik in Los Santos ben verblijf ik graag in de wijken Venice Beach, Santa Maria Beach en Marina vanwege de gezellige ongedwongen sfeer die er hangt. Verder vind ik het leuk om op een motor rond te racen op de vele grote vlaktes die er zijn, in de hoop nieuwe dingen te ontdekken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super_senne Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 (bewerkt) Oma's de map van GTA v ook in san Andreas ligt vind ik dat GTA v ook mag >>> Door Foreigner97: Ben ik niet met je eens, we zitten immers in het GTA San Andreas-subforum.<<< Ik vind het leuk om met een crossvoertuig door de bergen heen te krossen En ik vind het ook leuk om heel hoog met een stuntvliegtuig te stunten lekker de rijmte Bewerkt: 27 augustus 2014 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Er zijn weinig plekken in San Andreas waar ik me niet weet te vermaken, om eerlijk te zijn. Om toch maar even proberen mijn favorieten er uit te pikken: de rechterhelft van Los Santos (Idlewood, Ganton, Willowfield) blijft een leuke plek om in rond te rijden. Verder heb ik me altijd veel vermaakt in en rondom El Quebrados. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrfilmpjesmaker123 Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 Er zijn weinig plekken in San Andreas waar ik me niet weet te vermaken, om eerlijk te zijn. Om toch maar even proberen mijn favorieten er uit te pikken: de rechterhelft van Los Santos (Idlewood, Ganton, Willowfield) blijft een leuke plek om in rond te rijden. Verder heb ik me altijd veel vermaakt in en rondom El Quebrados. Idd , elke locatie heeft wel iets te bieden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2014 De woestijn. Rust en saamhorigheid kun je er gemakkelijk vinden en je kunt er prima stunten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2014 De woestijn. Rust en saamhorigheid kun je er gemakkelijk vinden en je kunt er prima stunten Je was me voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2014 Zou graag weten welke plaats je bedoelt... in die lange straat maar je gaat toch wat specifieker moeten zijn denk ik! :o Speciaal voor jou (Van A naar B die straat) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.