Jump to content

Hoelang/waarmee reis jij?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb wel zo'n bril inderdaad :7

Dat is wel echt stylish vind ik :puh: Het is dat ik zelf niet naar mijn werk rijd op een brommertje anders had ik met zo'n "Willempiehelm" en een Lederen gevoerde jas gereden :D

75D83E500000793D520C7381FAC10CB3-willempie.jpg

m1cyj75b9cdm_800.jpg

6282512643_bc42c90fe5_z.jpg

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 3L1077

3

• NicolaB

3

• ERRWINS

2

• TheDutchWesley

2

Geplaatst:

Om op school te komen moet ik zo'n 15/16 kilometer afleggen per fiets. Als ik alleen fiets zit ik meestal op de 35/40 minuten; opfietsen met een groepje duurt vanzelfsprekend altijd een stukje langer. Om op mijn werk te komen moet ik een kilometer of 6 fietsen, dat is een kwartiertje werk. Vandaag heb ik er dus een stuk of 42 kilometer op zitten, dat is redelijk dagelijkse kost voor mij. :puh:

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ongeveer dagelijkse routine:

[table=header]Tijd|Media|Locaties|Afstand

7.05-7.25|Fiets|Rillaar -> Aarschot|7km

7.35-7.47|Trein IC35|Aarschot -> Leuven|15km

7.58-8.02|Trein L137|Leuven -> Heverlee|3km[/table]

Het fietsen neemt meestal zijn tijd.

Geplaatst:

Als ik snel ben, en mijn fiets helemaal bij het begin van de fietsenstalling drop, kan ik in minder dan vijf minuten mijn kamerdeur op slot doen en in de trein springen. Die rit duurt een minuut of 10 en dan is het nog een paar minuten lopen van het station naar mijn lokaal.

Zo duurt een rit van mijn kamer (in Leiden) naar mijn klaslokaal (in Den Haag) soms maar een minuut of 20. Best ironisch, aangezien mijn vorige school maar 2 kilometer hemelsbreed van mijn huis ligt en ik er daar vaak net zo lang over deed.

Geplaatst:

Voor mijn eigen werkplek ben ik ongeveer 20 minuten met de auto onderweg. Wanneer ik naar het hoofdbureau of de rechtbank moet is het ongeveer 15 minuutjes fietsen vanaf huis, en het IBT-centrum (waar we sporten en trainen) is ongeveer 25 minuutjes met de auto. Die autoritjes zijn zonder file.

Wat voor werk doe je?

>>> Door Guardian1980: Top secret cool2.gif <<<

Ik loop in 5 minuten naar me werk. puh2.gif Als ik te laat ben en ik ren dan ben ik er in 2 minuten.

Geplaatst:

Voor mijn eigen werkplek ben ik ongeveer 20 minuten met de auto onderweg. Wanneer ik naar het hoofdbureau of de rechtbank moet is het ongeveer 15 minuutjes fietsen vanaf huis, en het IBT-centrum (waar we sporten en trainen) is ongeveer 25 minuutjes met de auto. Die autoritjes zijn zonder file.

Wat voor werk doe je?

>>> Door Guardian1980: Top secret cool2.gif <<<

Ik loop in 5 minuten naar me werk. puh2.gif Als ik te laat ben en ik ren dan ben ik er in 2 minuten.

Je weet toch dat Guardian1980 naar zijn ICT-afdeling gaat, om vervolgens de hele dag mensen te waarschuwen op GTAforum?
Geplaatst:

Elke dag met de motor van zwijndrecht naar aartselaar, +-12km doe ik ongeveer een tien minuutjes a kwartiertje over. (gelukkig kan ik filefilteren anders werd het al snel een half uurtje)

Geplaatst:
Elke dag met de motor van zwijndrecht naar aartselaar, +-12km doe ik ongeveer een tien minuutjes a kwartiertje over. (gelukkig kan ik filefilteren anders werd het al snel een half uurtje)

Serieus, Aartselaar? :O Feest, haha. :puh:

Geplaatst:

Serieus, Aartselaar? :O Feest, haha. :puh:

Erhm ja? Je vind de naam grappig waarschijnlijk? :7

Kan ik je vertellen dat dat dicht bij reet en kontich ligt.

Geplaatst:

Ongeveer dagelijkse routine:

[table=header]Tijd|Media|Locaties|Afstand

7.05-7.25|Fiets|Huis -> Wattstraat|5km

7.35-7.47|of Uden bus 152|Uden -> Eindhoven centrum|uur reistijd, vervolgens

7.58-8.02|Te voet|Eindhoven Station -> School|1km[/table]

Het fietsen neemt meestal zijn tijd. Zeker

Even jou grafiekje jatten Len <3

Geplaatst:

Hangt er vanaf wanneer ik les heb. 's Morgens om 8:30 is het goed te doen.

[table=plain]

7:35|te voet naar het station (200m)

7:39|trein richting Antwerpen-Centraal

8:06|aankomst in Geel

8:09|of

8:14|of

8:18|Pendeldienst naar hogeschool

[/table]

Maar op andere tijdstippen werken De Lijn en de NMBS elkaar zo hard tegen dat het bijna niet te geloven is. Trein komt aan om 6 minuten na het uur, maar de bus (pendeldienst) vertrekt dan al om 5 minuten na het uur. De chauffeur ziet notabene die slagboom dichtgaan. Heb dan ook de hoffelijkheid om nog 2 minuten te wachten zodat de mensen die van de trein komen ook nog op die bus kunnen. Zelfde probleem in de andere richting. De bus vertrekt om xx:48, de trein is om xx:54 en de bus doet er 7 minuten over (als het niet druk is). Zeer frustrerend als je je trein vlak voor je neus ziet wegrijden.

Soms rijdt ik gewoon liever met de scooter naar school omdat ik dan een hoop tijd uitspaar door geen trein vroeger te moeten nemen, ook al gaat het ten koste van benzine en comfort.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...