Froodooo Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Wie weet waar ik de kleding kan krijgen om er uit te zien als een gangmember van Grove Street Families? Dan bedoel ik: welke winkel en welke naam de kleding heeft :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Je kan niet precies de zelfde kleding kopen als je homies. Wel kan je gewoon bij bijna elke winkel groene kleding kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Volgens mij kun je niet de zelfde kleding als hun dragen ik heb het al bijna uitgespeelt en nog in geen een winklel zulke kleding gevinde maar je kan wel al je kleding in het groen dragen dan geeft het wel aan dat je bij hun hoort Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Ok, bedankt, weet ik het ook weer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 In de walktrough kun je kijken wat het beste past om je te kleding net zoals je home maatjes grove street kleding ff goed rond kijken en dan vind je de beste kleding wel. (neem gewoon de kleding met zoveel mogelijk respect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 In de walktrough kun je kijken wat het beste past om je te kleding net zoals je home maatjesgrove street kleding ff goed rond kijken en dan vind je de beste kleding wel. (neem gewoon de kleding met zoveel mogelijk respect. Kleren geven heel weinig/geen respect . (The Dont's Topic)Kleren kopen die Groen zijn Gevolg: Over de balk gesmeten geld Uit dit Topic Dus het maakt weinig uit wat voor kleding je koopt. Als het maar groen is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Je kan naar de binco er gaan voor. Daar hebben ze veel groene kleding. Maar ja het is over de balk gesmeten geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.