TekaLoca Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Welkom in het nieuwe beoordelingstopic voor clubs! Het gaat simpel in zijn werk: ik plaats de naam van een voetbalclub, en degene na mij moet die ene club beoordelen en die plaatst vervolgens een nieuwe clubnaam. Er gelden natuurlijk ook een paar regels, dit is namelijk geen Stamkroeg: - Beargumenteer je mening, het is niet de bedoeling dat je gewoon "goed" of "slecht" zegt. - Na een post van jezelf, mag je pas na 4 nieuwe posts opnieuw een club beoordelen. Bv. : Sevilla FC Leuke club, heeft vaak echte kwaliteitsspelers, alleen jammer dat ze in Spanje niet echt een gevaar kunnen zijn voor de toppers.------ Everton Hopelijk is het duidelijk. Ik trap dan af met: Manchester United Veel plezier in dit topic Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Manchester United? Je bedoelt dat zootje ongeregeld onder leiding van iemand die totaal niet weet waar ie mee bezig is? Schande dat ze met zo'n selectie zo'n kutvoetbal brengen, maar dat ligt niet aan de voetballers vrees ik. ------------------------- Chelsea Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 (bewerkt) Hmm. Ben niet echt weg van clubs als Chelsea, die hun voetballers kopen door middel van wat rijke mannen in jurken. Helaas begint dat steeds meer bij het voetbal te horen.. -------------------------------- Feyenoord. Bewerkt: 30 augustus 2014 door Crazy-Ghost Reageren
super_senne Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Ze hebben een goede keeper en het is een leuke club toen ik 8 was mocht meelopen Graafschap Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Die ken ik niet jongeman, maar ik hou het op kutclub. >>> Door Guardian1980: Dit slaat dus helemaal nergens op. Geef een mening die ergens op gebaseerd is, of post niet.<<< ----------------------------------------------------------------------- Saint-Etienne Reageren
super_senne Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Zoek het dan op of reageer niet Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Zoek het dan op of reageer niet Aangezien er nu geen nieuwe club is: PSG. Reageren
aron24 Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Ja, nou kan beter. Zlatan is wel baas. Real Madrid. Reageren
Votair Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 James Rodriguez, een wereldspeler. Zelfde als CR7 en Bale. ------------------------------------------------------------------------------- Ajax Reageren
super_senne Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Leuke club en ik ben super fan van de keeper cillessen. Alleen ik vind dat ze wel wat beter mogen spelen. Omdat ik geen mening kreeg eerder in dit topic doe ik het maar opnieuw graafschap Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Leuke, knusse volksclub. De club is niet groot natuurlijk, maar het is altijd wel heel erg sfeervol op de Vijverberg (ben er al vaak zat geweest). Daarom is de Graafschap een van mijn favoriete clubs in Nederland, --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lazio Rome Reageren
AXIO Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Aan de ene kant vind ik het wel een leuke club, vanwege hun fanatieke supporters. Maar aan de andere kant zijn deze supporters net als die van Livorno een stel idioten. --------------------------------------------------------------------------- Tottenham Hotspurs Reageren
TrueSkum Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Niet de leukste Engelse club vind ik persoonlijk maar toch wel aardige spelers. Cambuur. Reageren
Dotz Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Clubje is een beetje ver-van-mijn-bed-show daar de club aan de andere kant van het land gevestigd is. Weinig binding mee, maar onder het mom ''geen bericht, goed bericht'' toch een aardige club! De volgende is Terengganu FA uit de Maleisische Super League! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Geweldige club, niet te geloven dat ze niet in de Champions League zitten. Kan gewoon blijven genieten van hun magistrale doelpuntjes. FC Barcelona Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.