Kaitjee98 Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 Leuke club voor in de JPL, maar kan niks Europees klaarspelen. De club heeft overigens wel hartstikke goede supporters! FC Schalke 04 Reageren
AXIO Geplaatst: 7 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2014 Mooie club, leuke supporters, rijke geschiedenis en de manier waarop ze met de jeugd omgaan vind ik ook goed om te zien, al gaat mijn voorkeur toch uit naar Dortmund. --------------------------------- AC Milan Reageren
BoerTijger Geplaatst: 8 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2014 Aparte vereniging, doodzonde dat ze Seedorf buiten hebben geflikkerd toen. Wel een elftal wat hoort te concurreren met Juventus. ________________ De bazen boven baas; PEC Zwolle! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2014 Aangezien het lang geleden is, breek ik even mijn eigen wet Zwolle... Heb ik heel weinig mee. Is dat niet de club die Ajax vorig jaar hadden weggespeeld in de beker? Zo ja, dan is dat de enige herinnering die ik aan die club heb Next up: Chelsea FC Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Geplaatst: 16 december 2014 Heb ik maar een mening over en dat is de vreselijke arrogantie.. _____________ Willem II Reageren
KoningJesper Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Geplaatst: 16 december 2014 Leuke ploeg die leuk probeert te spelen Legia Warsaw Reageren
Caswessels Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Geplaatst: 8 januari 2015 Poolse topclub, met (te) fanatieke supporters. LA Galaxy Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 juli 2015 Rapport Geplaatst: 9 juli 2015 De club van David Beckham, leuk clubje en meest succesvol in de MLS. Torino FC Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2015 Heb ik afgelopen seizoen goeie dingen van gehoord (niet gezien, want ik kijk geen Serie A), maar verder heb ik niks met deze club. Antwerp Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 10 juli 2015 Rapport Geplaatst: 10 juli 2015 Samen met ons (KV Mechelen) de enige club die goede en trouwe supporters heeft, topclub. PSV Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 14 juli 2015 Rapport Geplaatst: 14 juli 2015 (bewerkt) Geweldige club en niet voor niets de beste club van Nederland afgelopen seizoen. Prachtige sfeer, leuke selectie en bovendien fantastische supporters. ---------------------------------------------------------------------------------- Valencia CF Bewerkt: 14 juli 2015 door KaiSkillzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.