Guardian1980 Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 In het rijtje "Wat vind je van..." mag deze natuurlijk niet ontbreken. Het werkt heel simpel, je beoordeelt de voetballer in de laatste post. Dit doe je bij voorkeur met een gedegen motivatie, want enkel een loze kreet is nutteloos. -Reageer enkel op de laatste post. Had je willen reageren op een paar posts terug, dan heb je gewoonweg pech gehad. -Laat minimaal vier anderen beoordelen na jouw laatste post voordat je weer post. -Zoals gezegd, kom met argumenten. Om te beginnen: Dirk Kuyt - Fenerbahce Reageren
NicolaB Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Harde werker. Echt een motor voor een elftal en overal inzetbaar. Ik vind het echt een van Nederlands beste voetballers. Hij liet zich ook nog goed zien op zijn laatste WK dit jaar. Een oude keeper, Edwin van der Sar. Reageren
Venzio Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Een geweldige keeper, belangrijk geweest voor het Nederlands elftal en een absolute held bij Manchester United. Memphis Depay - PSV Eindhoven Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Mwah, niet goed niet slecht. Heeft wel weer een aantal goede goals op t lijstje weten te zetten. Als we toch in t rijtje van ons elftal zitten: Klaas Jan Huntelaar - FC Schalke 04 Reageren
aron24 Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Een spits die scoort als het moet. Een goede spits, dus. James Rodriguez, Real Madrid. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Matige voetballer in Ligue 1, speelt een goed WK(4/5 wedstrijdjes?) en wordt plots gebombardeerd tot wereldvoetballer, wat hij nog lang niet is. Lionel Messi Reageren
TekaLoca Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 God met vier gouden ballen. Hopelijk blijft hij het hele seizoen top! ----- Sergio Ramos Reageren
super_senne Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Ik ken hem niet dus ik hou het wel op kutspeler nee grapje ik heb hem even opgezocht en het lijkt mij wel een goede speler Jasper cillessen Reageren
Votair Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Goede keeper, met ook een goed optreden op het WK. ------------------------------------------------------------------------ Gareth Bale Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Een overschat renpaard dat zijn veel te hoge transfersom nog niet heeft waargemaakt in mijn ogen. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Balazs Dzsudzsak Reageren
BoerTijger Geplaatst: 26 september 2014 Rapport Geplaatst: 26 september 2014 Absolute killer en baas. Wat een speler was dat om bij PSV erbij te hebben. Voor mij een van de grootste; Reageren
KoningJesper Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Fantastische speler, fantastisch inzicht en geniale pasjes. Jammer dat ie Spaans is 9/10 Arkadiusz Milik Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 (bewerkt) Redelijk goede speler. Hoop voor hem dat 'ie veel uit zijn carrière gaat halen, omdat 'ie redelijk jong is. Hij is in ieder geval een stuk beter dan Kolbeinn. Xabi Alonso Bewerkt: 14 december 2014 door KaiSkillzz Reageren
Caswessels Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Geniale speler met fenomenaal inzicht maar loopt denk ik op zijn laatste lootjes. Luc Castaignos Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Een verschrikkelijke spits die honderd kansen nodig heeft en een verschrikkelijk hoge eigendunk heeft. Zo dat was eruit Dusan Tadic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.