Jump to content

HELP , logitech headset ''invoer wijzigen PS3

Recommended Posts

Geplaatst:

HELP ik kan mijn ''invoer niet naar mijn headset wijzigen bij ps3''

Alles doet het gewoon en in de game kan ik gewoon mensen door me headset horen.

Maar terug praten ho maar. Als ik naar Randapparateur ga en instellingen audio ga kan ik niet mijn invoer wijzigen die blijft gewoon op niet beschikbaar staan. ik druk op de X toets en doet niks.

De uitvoer'' kan ik wel veranderen en daarom hoor ik ook mensen door mijn headset.

Op mijn vorige ps3 heeft die het altijd gedaan en nu kom ik er niet meer uit!

Zou dit ook eventueel te maken kunnen hebben met de nieuwe software update van ps3?

Graag zou ik geholpen wille worden M_vanvught

Geplaatst:

Welke headset heb je exact en welke PlayStation 3?

Je kan de volgende dingen al checken:

- Controleren of alle kabels goed zijn aangesloten

- Controleren of je PS3 de nieuwste sofware heeft. Ga hiervoor op je PS3 naar Systeeminstellingen en dan naar Software update

- Controleer of je headset niet op mute staat. Met de mute stand hoort niemand je.

Geplaatst:

Welke headset heb je exact en welke PlayStation 3?

Je kan de volgende dingen al checken:

- Controleren of alle kabels goed zijn aangesloten

- Controleren of je PS3 de nieuwste sofware heeft. Ga hiervoor op je PS3 naar Systeeminstellingen en dan naar Software update

- Controleer of je headset niet op mute staat. Met de mute stand hoort niemand je.

Ik heb een Logitech N600 Wireless ,

Alle kabels zijn goed aangesloten , en de ps3 is voorzien van de nieuwste update.

Heb hem ook niet niet op mute staan dat kan je horen aan de piep toon in de headset.

Voorheen gebruikte ik hem op de eerste uitvoering van ps3 daar werkte hij prima op , nu heb ik de 2e' uitvoering van ps3 en daar lukt het helemaal niet op. Nadat ik mijn gegeven heb overgezet op de nieuwe.

Daarna heb ik het weer eens geprobeerd op mijn oude console en daar doet die het nu ook niet meer.

Het enigste wat ik heb gedaan was de software update van de ps3's om mijn data over te kunnen zetten.

Zou dat mogelijk het probleem zijn dat mijn logitech het niet meer doet door de nieuwste software update?

Ik heb nu weer bij '' bleuthoot apparaten beheren'' de logitech verwijderd.

en opnieuw zoeken. Maar nu vind hij hem ook helemaal niet meer.

Problemen lopen aleen maar op , Denk dat ik toch maar als er geen oplossing is een nieuwe headset moet kopen. en geen logitech meer maar een Sony.

Geplaatst:

Vervelend. Om deze reden ben ik ook niet zo'n fan van draadloos aangezien je dit soort issues kan hebben. Misschien moet je de headset opladen of zijn de batterijen door hun levensduur.

Probeer hem anders is direct via de usbkabel aan je PS3 te hangen en kijk dan of die hem ziet.

Ik zie trouwens nergens direct dat deze headset met gameconsoles kan werken. Mogelijk is hij er gewoon niet op gemaakt en werkte hij per toeval op de oude ps3.

Zie ook de officiële handleiding: http://www.logitech.com/en-us/support/wireless-headset-h600

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan de "instellingen audioapparaat" ook niet wijzigen.

Mijn headset is niet draadloos en net nieuw.

Ik denk daarom dat het niet ligt aan de headset die je erop wilt zetten.

Mijn ps3 is ook voorzien van de nieuwste software.

Hier ligt het ook niet aan want met en zonder nieuwste software krijg ik hem niet gewijzigd.

M_vanvught is het jou al gelukt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...