wtcheung Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 hoi wil iemand me uitleggen hoe je de white skin moet instaleren van cj ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtcheung Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 hehe sorry laat maar ik heb de read me file al keek neit goed <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtcheung Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 maar nog snap ik het niet :unsure: wie kan het :blink: duidelijk uitleggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 volgensmij moet je met de IMG TOOL openen, en dan moet je de player.img laden. en dan druk je add. en selecteer alle files die in die white skin folder zitten en dan druk je ok. dat vervangen dat duurt een tijdje denk ik. en het laasts command--> Rebuild Archive PS: niet dubbel posten ! gebruik de edit knop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 wtcheung er komt vast wel iemand langs om je daarmee te helpen. En ook niet dubbelposten (dus zet geen twee berichten direct onder elkaar). Bovenaan je post, rechtsbovenaan, kan je dit knopje vinden/, deze kan je gebruiken om je bericht aan te passen. Doe dit dus ook! Dit houdt ons forum netjes. Voor meer informatie over de forum regels klik hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtcheung Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 sorry ik ben een newbie hier maare ik heb alles gedaan aleen dat laatste snap ik niet van rebuild archief. hoe zit dat ? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Je moet eerst naar torso zoeken met find en dan replace doen doe dit ook met head en de andere dingen en dan ben je klaar, ik doe nooit rebuild archief Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtcheung Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) oke het is bijna gelukt aleen zijn face wil niet ik heb m gereplaced maar hij verandert niet :o Ik moet deze tog replacen player_face.txd ? Bewerkt: 23 juli 2005 door wtcheung Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 hoi wil iemand me uitleggen hoe je de white skin moet instaleren van cj ? wat is dat??wordt CJ dan blank ofzo? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 hoi wil iemand me uitleggen hoe je de white skin moet instaleren van cj ? wat is dat??wordt CJ dan blank ofzo? :blink: Ik denk 't wel ja... Tja 't is maar wat je wil he... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 is dat niet deze? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Dat is hem dus kan je dat bestand niet online zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 sorry dat ik het zeg hoor je mag het zelf weten of je het instaleerd of niet alleen ik vind deze mod voor neger haters en egoisten! Zo dat is eruit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
O.G Loc Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 heey, ik heb een vraagje ? hoe heet dat bestand dat je auto's in het spel kan doen, en waar kan ik die vinden.? Vriendelijke groet, O.G Loc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
O.G Loc Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 heey, ik heb een vraagje ? hoe heet dat bestand dat je auto's in het spel kan doen, en waar kan ik die vinden.? Vriendelijke groet, O.G Loc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.