Timos Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 heey,ik heb een vraagje ? hoe heet dat bestand dat je auto's in het spel kan doen, en waar kan ik die vinden.? Vriendelijke groet, O.G Loc Zoals levi al zei, niet dubbelposten. Ik neem aan dat dit perongeluk ging om dat het precies dezelfde berichten zijn. Je bedoeld vast de IMG Tool 2.0 en die had je kunnen vinden op GTAGames.nl. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 hoi wil iemand me uitleggen hoe je de white skin moet instaleren van cj ? wat is dat??wordt CJ dan blank ofzo? :blink: Ik denk 't wel ja... Tja 't is maar wat je wil he... een mens is toch een mens :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 sorry dat ik het zeg hoor je mag het zelf weten of je het instaleerd of niet alleen ik vind deze mod voor neger haters en egoisten!Zo dat is eruit. Dat is jouw mening ik vind dan weer dat het goed is Waarom zou je met een neger spelen dat je zelf blank bent dit is belachelijk gemaakt in san andreas maarja iedereen heeft zijn vrije mening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.