Jump to content

[CS6] Achtergrond grootte veranderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe verander ik de grootte niet van het plaatje zelf, maar van de blokjes? (zonder achtergrond) Ik wist niet op wat ik moest zoeken op internet dus vraag ik het hier.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het gevonden. Ik bedoelde 'Canvas Size'. Maar via 'Canvas Size' gaat het nogal moeilijk, kan ik het ook niet makkelijk selecteren met de muis?

Bewerkt: door Nyltje
Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt dat je de canvas wilt vergroten? Via een gereedschap (naam vergeten, maar sneltoets 'c') kan je met de muis het canvas aanpassen. Formaten kan je daar ook aangeven

Bewerkt: door im_ruben
Geplaatst:

Je bedoelt dat je de canvas wilt vergroten? Via een gereedschap (naam vergeten, maar sneltoets 'c') kan je met de muis het canvas aanpassen. Formaten kan je daar ook aangeven

Super!! :D
Geplaatst:
Super!! :D

Graag gedaan voor allebei! :)

Geplaatst:

Nu heb ik nog een vraag over resizen.

Ik heb 2 plaatjes en 1 plaatje moet kleiner gemaakt worden en de andere moet de zelfde grootte blijven. Hoe doe ik dat?

Geplaatst:

Ik neem aan dat ze naast elkaar in een document staan? Dan moet je de plaatjes in verschillende lagen te zetten ;)

Geplaatst:

Ik neem aan dat ze naast elkaar in een document staan? Dan moet je de plaatjes in verschillende lagen te zetten ;)

Ik heb het al uitgevogeld. Edit > Free transfer (shift ingedrukt houden om het niet te laten uitrekken)
Geplaatst:

Je had ook layer via cut kunnen doen ;)

Dit doe je door de afbeelding te selecteren wat je eruit wilt snijden en dan met je rechtermuisknop er op klikken zodat je de optie layer via cut kunt selecteren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...