Nyltje Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Hoe verander ik de grootte niet van het plaatje zelf, maar van de blokjes? (zonder achtergrond) Ik wist niet op wat ik moest zoeken op internet dus vraag ik het hier. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Bedoel je inzoomen? Links onderin zie je een percentage die aangeeft hoeveel er ingezoomd is Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 (bewerkt) Ik heb het gevonden. Ik bedoelde 'Canvas Size'. Maar via 'Canvas Size' gaat het nogal moeilijk, kan ik het ook niet makkelijk selecteren met de muis? Bewerkt: 31 augustus 2014 door Nyltje Reageren
RUBENN Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 (bewerkt) Je bedoelt dat je de canvas wilt vergroten? Via een gereedschap (naam vergeten, maar sneltoets 'c') kan je met de muis het canvas aanpassen. Formaten kan je daar ook aangeven Bewerkt: 31 augustus 2014 door im_ruben Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Je bedoelt dat je de canvas wilt vergroten? Via een gereedschap (naam vergeten, maar sneltoets 'c') kan je met de muis het canvas aanpassen. Formaten kan je daar ook aangeven Super!! Reageren
RUBENN Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Je bedoelt dat je de canvas wilt vergroten? Via een gereedschap (naam vergeten, maar sneltoets 'c') kan je met de muis het canvas aanpassen. Formaten kan je daar ook aangeven Super!! Graag gedaan voor allebei! Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Nu heb ik nog een vraag over resizen. Ik heb 2 plaatjes en 1 plaatje moet kleiner gemaakt worden en de andere moet de zelfde grootte blijven. Hoe doe ik dat? Reageren
RUBENN Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Ik neem aan dat ze naast elkaar in een document staan? Dan moet je de plaatjes in verschillende lagen te zetten Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Ik neem aan dat ze naast elkaar in een document staan? Dan moet je de plaatjes in verschillende lagen te zetten Ik heb het al uitgevogeld. Edit > Free transfer (shift ingedrukt houden om het niet te laten uitrekken) Reageren
ERRWINS Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Je had ook layer via cut kunnen doen Dit doe je door de afbeelding te selecteren wat je eruit wilt snijden en dan met je rechtermuisknop er op klikken zodat je de optie layer via cut kunt selecteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.