Jump to content

Geld zomaar kwijt


Sanchezmoto

Recommended Posts

Hallo ik ben vrij nieuw in GTA Online, heb de gewone afgespeeld. Maar nu heb ik een vraagje ivm verschil bank en cash. Ik had 99.800$ cash en heb 20.000$ overgezet op bank en toen ik opnieuw speelde stond er opeens op mijn bank 0$ ?????

Waar is de 20.000 naartoe dan?

En elke maal je deelneemt aan een race ben je 100$ kwijt? Ik zit met zoveel vragen over online waar je op google niet meteen antwoord vindt. Zoals bv je fout gekochte garage weer verkopen. Ik speel wel enkel solo session!!! Een geldtransport om sneller geld te raken heb ik ook nog nooit gezien

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je online wel opgeslagen ? Dan is er vanonder zo'n cirkeltje . De gemakkelijkste manier om op te slaan is terug naar singleplayer te gaan. Als je een missie,race,... doet trekken ze van 100-200 dollar eraf dat heeft iedereen :puh:. De geldtransporten komen pas vanaf een bepaald level welk weet ik niet precies.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Altijd al je geld op je bankrekening zetten. Als je stopt met GTA online, druk dan op 'Leave GTA Online' en ga naar SP, zo wordt je progressie gesaved en de volgende keer dat je opnieuw speelt heb je al je geld nog gewoon op de bankrekening staan ;). Moest je niet weten hoe je dat doet: Start -> Online -> Leave GTA Online

2. Het lijkt me sterk dat je elke keer opnieuw 100$ verliest met racen aangezien het iedere keer wel verschilt (het bedrag dat je krijgt). Wat ik wel met zekerheid kan zeggen is hoe langer je over races/missies/etc doet, hoe meer je verdient.

3. Je kunt niet echt je garage verkopen, wel kan je ze inruilen voor een andere. Is het een duurdere garage dan die je al hebt zal je het verschil moeten bijbetalen. Is het een goedkopere wordt het verschil je terugbetaald.

4. Zoals ik al eerder zei moet je geduld hebben met die geldtransporten als je alleen speelt. Ze komen voor, alleen veel minder. Wel moet je lvl 19 zijn daarvoor.

Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

Ow ok ik zit nu op level 13 dus nog wat geduld hebben. Wat betreft opslaan, idd ik deed elke maal gewoon de console uit. Via gewone GTA deed ik opslaan ofwel per gsm quick safe ofwel echt opslaan. Maar bij Online zag ik die optie niet. Nu weet ik het dus :) Ik speel wel online zonder andere tegenstanders, steeds enkel solo in men eentje. Daarom dat ik dacht dat niemand zo aan men geld kon. Thx :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nieuwe garage gekocht (6 car) en de andere (2car) is weg, maar heb geen geld ontvangen of er is geen geld afgetrokken van aankoop duurdere garage. Want als ik een goedkopere garage kocht kreeg ik overschot andere garage terug, maar als je duurdere garage koopt, waar is dan het geld van je eerste garage heen?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nieuwe garage gekocht (6 car) en de andere (2car) is weg, maar heb geen geld ontvangen of er is geen geld afgetrokken van aankoop duurdere garage. Want als ik een goedkopere garage kocht kreeg ik overschot andere garage terug, maar als je duurdere garage koopt, waar is dan het geld van je eerste garage heen?

Je bent dus van een 2 car garage naar een 6 car garage gegaan? Wel, het bedrag dat je betaald had voor die 2 car garage betaal je samen met het overige bedrag voor de 6 car garage.

Bvb: 2 car garage = 100.000$ en de 6 car garage = 400.000$ dan moet je nog 300.000$ bijbetalen. Snap je het :)?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...