Jump to content

Geld zomaar kwijt


Sanchezmoto

Recommended Posts

Hallo ik ben vrij nieuw in GTA Online, heb de gewone afgespeeld. Maar nu heb ik een vraagje ivm verschil bank en cash. Ik had 99.800$ cash en heb 20.000$ overgezet op bank en toen ik opnieuw speelde stond er opeens op mijn bank 0$ ?????

Waar is de 20.000 naartoe dan?

En elke maal je deelneemt aan een race ben je 100$ kwijt? Ik zit met zoveel vragen over online waar je op google niet meteen antwoord vindt. Zoals bv je fout gekochte garage weer verkopen. Ik speel wel enkel solo session!!! Een geldtransport om sneller geld te raken heb ik ook nog nooit gezien

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je online wel opgeslagen ? Dan is er vanonder zo'n cirkeltje . De gemakkelijkste manier om op te slaan is terug naar singleplayer te gaan. Als je een missie,race,... doet trekken ze van 100-200 dollar eraf dat heeft iedereen :puh:. De geldtransporten komen pas vanaf een bepaald level welk weet ik niet precies.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Altijd al je geld op je bankrekening zetten. Als je stopt met GTA online, druk dan op 'Leave GTA Online' en ga naar SP, zo wordt je progressie gesaved en de volgende keer dat je opnieuw speelt heb je al je geld nog gewoon op de bankrekening staan ;). Moest je niet weten hoe je dat doet: Start -> Online -> Leave GTA Online

2. Het lijkt me sterk dat je elke keer opnieuw 100$ verliest met racen aangezien het iedere keer wel verschilt (het bedrag dat je krijgt). Wat ik wel met zekerheid kan zeggen is hoe langer je over races/missies/etc doet, hoe meer je verdient.

3. Je kunt niet echt je garage verkopen, wel kan je ze inruilen voor een andere. Is het een duurdere garage dan die je al hebt zal je het verschil moeten bijbetalen. Is het een goedkopere wordt het verschil je terugbetaald.

4. Zoals ik al eerder zei moet je geduld hebben met die geldtransporten als je alleen speelt. Ze komen voor, alleen veel minder. Wel moet je lvl 19 zijn daarvoor.