Nyltje Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 De zoveelste vraag alweer. Ik heb letters geduplicate, maar als ik nu een schaduw wil doen dan doet hij dat automatisch bij de andere ook. Hoe kan ik dit voorkomen? Nyltje. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Een nieuwe layer, niet duplicaten, zou moeten werken. Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Een nieuwe layer, niet duplicaten, zou moeten werken. Is er geen manier om te scheiden? Anders moet ik het weer opnieuw doen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Je bent wel erg vaag, kun je niet wat duidelijker zijn? Wat wil je? Slagschaduw onder een afbeelding? Laagstijlen kun je aanpassen door dubbel te klikken op de desbetreffende laag (pixels, tekst, slim object, ...) Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 (bewerkt) Ik gebruik 'Inner Shadow'. Maar als ik dus bijvoorbeeld de richting van de schaduw verander, dan veranderd hij dat bij stukken tekst. Bewerkt: 31 augustus 2014 door Nyltje Reageren
RUBENN Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Ik gebruik 'Inner Shadow'. Maar als ik dus bijvoorbeeld de richting van de schaduw verander, dan veranderd hij dat bij stukken tekst. Past hij de schaduw overal aan? dan heb je 'globaal licht' aangevinkt Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Ik gebruik 'Inner Shadow'. Maar als ik dus bijvoorbeeld de richting van de schaduw verander, dan veranderd hij dat bij stukken tekst. Past hij de schaduw overal aan? dan heb je 'globaal licht' aangevinkt Super bedankt! Ik had 'm inderdaad aan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.