Jump to content

[OV] Lingo! - Reactietopic


Nyltje

Recommended Posts

msg-112354-0-90115200-1404801341.png

2rooo5x.png

Heb je een vraag over het Lingo contest? Vraag het hier!



Opmerkingen? Die mag je hier ook kwijt!

Beantwoordden vragen:

Deelnemers hebben een week om het woord te raden, als alle deelnemers meteen in het begin van de week raden dan kan het spel misschien na 2 of 3 dagen weer door. Het hangt dus helemaal af aan hoe snel de deelnemers inzenden.

Gebeurt het raden van de woorden via PB's? :v

Ja, het raden van woorden gaat via PB's. Het is natuurlijk handig als het 1 pb per deelnemer blijft, zodat het voor mij overzichtelijk blijft. Pb's stuur je naar @Nyltje.

Begint het raden van woorden steeds op een vast tijdstip? (of iig zo gelijk mogelijk) Bijvoorbeeld om elke keer om 8 uur 's avonds.

Ik post de beginletter van het 5 letterwoord. De deelnemers moeten dan naar mij hun woord opsturen. Ik zal dan z.s.m. de goede, foute en bijna goede letters overzichtelijk opsturen. Heeft iedereen eerder dan een week het het woord geraden of zijn/haar 5 kansen verspeelt, dan upload ik de volgende beginletter van het volgende woord. Raden (naar mij een pb sturen) mag altijd.

Okay. Maar er zit ook wel een snelheids-factor aan het spel lijkt me? De gene die het woord als eerste raad krijgt meer punten? Of zal dit alleen worden gedaan bij gelijkspel?

Als er geen snelheids-factor bij zit dat maakt het niet uit op welk tijdstip van de dag je de beginletter post. Als dat wel het geval is dan lijkt mij 's avonds het beste, ivm werk/school enzo :)

Er zit geen snelheidsfactor in dit spel. Wel een beetje, want als je het woord in 1 keer raadt dan krijg natuurlijk meer punten. Raad je het woord als eerste van alle deelnemers en in 1 keer dan krijg je evenveel punten als iemand die het in 1 keer raad, maar dan wat later. Raad je het in 2 keer dan krijg je wel minder punten.

Bij het tienletterwoord maakt het ook niet uit wanneer je het inzendt (wel voor de deadline uiteraard), toch? Aangezien er elke dag een letter op de goede plaats wordt gezet, is het een stuk makkelijker om eind van de week in te sturen dan nu al.

Dag 1 (3 letters op de goede plek): 50 punten

Dag 2 (4 letters op de goede plek): 40 punten

Dag 3 (5 letters op de goede plek): 30 punten

Dag 4 (6 letters op de goede plek): 20 punten

Dag 5 (7 letters op de goede plek): 10 punten

Dag 6 (8 letters op de goede plek): 5 punten

Dag 7 (9 letters op de goede plek): 2 punten

Dag 8 (10 letters op de goede plek): 0 punten

Komen er meerdere woorden per week? Of één per week? Als het dat laatste is dan duurt deze contest 20 weken ?



Waar gaat dit over?

Bekijk het Hoofdtopic

Ik doe mee!

Schrijf je hier in: Inschrijftopic

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

[table=header]A|W|E|S|O|E|M[/table]

Hmmm, deze contest is... awesome, A, W, E, S, O, M, E?

[table=header]A|W|E|S|O|M|E[/table]

DING DING DING DING DING DING DING!

:schater: :schater: :schater:

Ik zeg schrijf je in! ;D

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Komen er meerdere woorden per week? Of één per week? Als het dat laatste is dan duurt deze contest 20 weken ?

Deelnemers hebben een week om het woord te raden, als alle deelnemers meteen in het begin van de week raden dan kan het spel misschien na 2 of 3 dagen weer door. Het hangt dus helemaal af aan hoe snel de deelnemers inzenden.

Gebeurt het raden van de woorden via PB's? :v

Ja, het raden van woorden gaat via PB's. Het is natuurlijk handig als het 1 pb per deelnemer blijft, zodat het voor mij overzichtelijk blijft. Pb's stuur je naar @Nyltje.
Link to comment
Delen op andere websites

Begint het raden van woorden steeds op een vast tijdstip? (of iig zo gelijk mogelijk) Bijvoorbeeld om elke keer om 8 uur 's avonds.

Ik post de beginletter van het 5 letterwoord. De deelnemers moeten dan naar mij hun woord opsturen. Ik zal dan z.s.m. de goede, foute en bijna goede letters overzichtelijk opsturen. Heeft iedereen eerder dan een week het het woord geraden of zijn/haar 5 kansen verspeelt, dan upload ik de volgende beginletter van het volgende woord. Raden (naar mij een pb sturen) mag altijd.
Link to comment
Delen op andere websites

Okay. Maar er zit ook wel een snelheids-factor aan het spel lijkt me? De gene die het woord als eerste raad krijgt meer punten? Of zal dit alleen worden gedaan bij gelijkspel?

Als er geen snelheids-factor bij zit dat maakt het niet uit op welk tijdstip van de dag je de beginletter post. Als dat wel het geval is dan lijkt mij 's avonds het beste, ivm werk/school enzo :)

Link to comment
Delen op andere websites

Okay. Maar er zit ook wel een snelheids-factor aan het spel lijkt me? De gene die het woord als eerste raad krijgt meer punten? Of zal dit alleen worden gedaan bij gelijkspel?

Als er geen snelheids-factor bij zit dat maakt het niet uit op welk tijdstip van de dag je de beginletter post. Als dat wel het geval is dan lijkt mij 's avonds het beste, ivm werk/school enzo :)

Er zit geen snelheidsfactor in dit spel. Wel een beetje, want als je het woord in 1 keer raadt dan krijg natuurlijk meer punten. Raad je het woord als eerste van alle deelnemers en in 1 keer dan krijg je evenveel punten als iemand die het in 1 keer raad, maar dan wat later. Raad je het in 2 keer dan krijg je wel minder punten.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Bij het tienletterwoord maakt het ook niet uit wanneer je het inzendt (wel voor de deadline uiteraard), toch? Aangezien er elke dag een letter op de goede plaats wordt gezet, is het een stuk makkelijker om eind van de week in te sturen dan nu al.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe sneller je het raadt hoe meer punten je krijgt!

Dag 1 (3 letters op de goede plek): 50 punten

Dag 2 (4 letters op de goede plek): 40 punten

Dag 3 (5 letters op de goede plek): 30 punten

Dag 4 (6 letters op de goede plek): 20 punten

Dag 5 (7 letters op de goede plek): 15 punten

Dag 6 (8 letters op de goede plek): 10 punten

Dag 7 (9 letters op de goede plek): 5 punten

Dag 8 (10 letters op de goede plek): 0 punten

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het tienletterwoord maakt het ook niet uit wanneer je het inzendt (wel voor de deadline uiteraard), toch? Aangezien er elke dag een letter op de goede plaats wordt gezet, is het een stuk makkelijker om eind van de week in te sturen dan nu al.

Zoals Dexist zei gaan er elke dag punten af. (zie hoofdpost in het hoofdtopic)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...