harry1985 Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Aangezien de lijsten niet meer recent zijn even weer een update ? Welke autos zijn nu recent het snelste van alle klasse`s ? Reageren
iRico Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Bij sports twijfel ik nog tussen de Adder en Entity. Adder heb betere top snelheid, maar haalt die dat ook!? Ik zelf gebruik de Entity met racen omdat hij sneller optrekt. Dus in het algemeen van sport de Entity op nummer 1 van Sports GOK ik.. Reageren
pietermaster Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Adder en entity is van super klasse. Van sport zijn het zover ik weet de Feltzer en Elegy. En misschien massacro? Last die heb ik nog niet. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 De zentorno is ook aardig snel, maar volgens mij is de adder de snelste auto. Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 De zentorno is ook aardig snel, maar volgens mij is de adder de snelste auto. Als ik het goed heb is de Zentorno momenteel de snelste, gevolgd door de Adder maar ik kan mis zijn. Reageren
Together Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 De adder heeft een hogere topspeed. Terwijl de zentorno snellere acceleratie heeft. Reageren
spikenight Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Maakt eigelijk niet uit ze zijn allemaal pittig ik ben een fan van de jesster of hoe die heet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.