Votair Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Ik maak regelmatig als ik op vakantie ben foto's. In dit topic staan foto's die ik heb gemaakt met mijn Samsung Galaxy Trend Lite. Ik zal regelmatig foto's in dit topic posten en ben benieuwd naar jullie reacties. 2014, Gelderland 2013, Thuis (Brabant) 2014, Gelderland 2014, Gelderland Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Mooie foto's, ga zo door Reageren
Michael Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Je foto's zijn heel erg onduidelijk. Je ziet de details helaas niet wanneer je ze echt graag wilt zien. De laatste twee zou ik heel graag met detail willen zien, maar dan heb je dat niet. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Weet je wat apart is bij foto 2, naast die zon lijkt wel dat er een soort lichtbol naast zit. Reageren
NicolaB Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Weet je wat apart is bij foto 2, naast die zon lijkt wel dat er een soort lichtbol naast zit. Ik vind het wel grappig. dit soort foto's zoals de 1e en de 2e kreeg ik ook altijd op m'n fotofilmpje als ik recht tegen de zon in ging fotograferen. Waar sommige dan zeiden van: Mwah die foto is mislukt! zag ik dan ook altijd die leuke kleuren, bolletjes en andere leuke effecten die je er door kreeg. Als je die 1e foto bijvoorbeeld iets verdonkerd dan heb je echt een hele mooie foto. The hell, als je er een babygezichtje in bedenkt, dan lijkt het net dat zonnetje van de Teletubbies Reageren
Votair Geplaatst: 15 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Weet je wat apart is bij foto 2, naast die zon lijkt wel dat er een soort lichtbol naast zit. Ik vind het wel grappig. dit soort foto's zoals de 1e en de 2e kreeg ik ook altijd op m'n fotofilmpje als ik recht tegen de zon in ging fotograferen. Waar sommige dan zeiden van: Mwah die foto is mislukt! zag ik dan ook altijd die leuke kleuren, bolletjes en andere leuke effecten die je er door kreeg. Als je die 1e foto bijvoorbeeld iets verdonkerd dan heb je echt een hele mooie foto. The hell, als je er een babygezichtje in bedenkt, dan lijkt het net dat zonnetje van de Teletubbies Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 *ik zal regelmatig foto's in dit topic posten* Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 Ik moet zeggen dat ik de eerste foto wel mooi vind Echter, bij de 2de foto dacht ik dat je alleen maar foto's van de zon maakte Daarbij kan ik dat ook niet echt een mooie foto vinden. De 3de foto is mij wat te wazig. En bij de vierde heb je eigenlijk de focus verkeerd, want het gras is helder, hier had ik liever de bloem helder gezien en het gras wazig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.