ERRWINS Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 (bewerkt) Hallo luitjes, Zoals jullie misschien wel weten, heb ik al heel wat snapmatics gemaakt in GTA V met natuur in de hoofdrol en nu wil ik dit graag ook in mijn 'offline' leven proberen. Ik woon vlakbij een groot natuurgebied en Drenthe biedt verder ook veel natuur dus genoeg om vast te leggen. Ik ben nog in de begin fase dus ik heb nog maar 1 foto maar er zullen snel meer volgen! Feedback is altijd welkom! - Erwin Bewerkt: 5 september 2014 door ERRWINS Reageren
Votair Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Mooie foto, Erwin. Hopelijk volgen er nog meer zulke mooie! Reageren
Together Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Zeker mooi! Hopelijk komen er nog meer. Net zo mooi als je snapmatic's . Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Mooie foto, ga zo door. Trouwens waar ik woon is amper bos. Reageren
Votair Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Geplaatst: 5 september 2014 Wederom, weer prachtig! Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Prachtige foto's Erwin, echt De landschapsfoto's doen me een beetje denken aan het landschap hier, maar dan met iets meer bomen. Ik zal even kort toelichten wat ik van de foto's stuk voor stuk vind foto 1: Mooie zonnefoto. Het leuke eraan vind ik dat het aan de ene kant een stuk natuur in zich heeft, maar aan de andere kant iets onnatuurlijks zoals het bos waar alle bomen mooi in een rijtje staan en het pad van betonplaten. foto 2: Op een of andere manier heeft deze foto wel wat knus. Misschien komt het juist doordat de foto een beetje korrelig is, aan de andere kant is het ook misschien wel jammer dat het korrelig is foto 3: Doet me echt hier aan de boomlanen in de buurt denken, maar dan met meer bomen er omheen foto 4: echt een mooie foto. Vooral het gedeelte rond de horizon vind ik echt heel mooi. foto 5: Dat is echt een foto wat mij doet herinneren aan Drenthe Ik ging er vaak vroeger op vakantie rond Gasselte en het Drouwenerzand. Daar had je ook veel van dit soort mooie stukken heide. Al met al vind ik het dus echt mooie foto's die echt de mooie dingen van Nederland laten zien. Het heeft wat, wat je in geen enkel ander land zult vinden. Mooi op de korrel gelegd ^^ Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2014 Dank je Wanneer ik foto's maak, maak ik die wanneer ik ergens fiets of rijdt en denk: dit is een mooi plaatje. Er speciaal op uit gaan vind ik wat zonde aangezien je dan geforceerde, perfecte foto's krijgt. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 23 mei 2015 Rapport Geplaatst: 23 mei 2015 Wauw, als een echte pro! Mooi foto's man, knap gemaakt. Keep it up! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.