coolguynl Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Beste mensen als ik GTA5 online speel zie ik mijn health en armor meter niet. wat kan dit zijn en hoe kan ik ze wel terug in mijn speelscherm krijgen? Reageren
Joriz Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Mogelijk heb je de HUD uitgezet. Kijk bij de Settings van GTA5 en dan bij Display. Daar kan je dingen zoals het radar en de HUD (Head-up display) aan en uit zetten. Reageren
PrioX Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 (bewerkt) Pauzeer het spel > ga naar het settings menu > ga naar het Display menu > selecteer dan Safezone. Als je Safezone hebt geselecteerd kan je met je controller het beeld verstellen. Zo kan je bepalen hoe hoog/laag en hoe breed/smal je beeld staat. Je kunt het dan zo instellen zodat je health en armor meters weer zichtbaar worden. Mogelijk is je beeld te groot waardoor je meters buiten het beeld vallen. Hopelijk lost dit je probleem op. Bewerkt: 3 september 2014 door PrioX Reageren
coolguynl Geplaatst: 3 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2014 niets help jammer genoeg. zal zo eens het boekje doornemen raar als ik een nieuw caracter aanmaak dan is de minimap op dat caracter kleiner en zie ik de health en armor meters wel bij mijn minimap staan. alle instellingen staan gewoon hetzelfde Reageren
Joriz Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Mogelijk zijn de instellingen per karakter in GTA Online anders. Heb je al gekeken of je het radar toevallig bij de display settings hebt uitstaan. Deze dient namelijk op On Reageren
coolguynl Geplaatst: 3 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2014 deze staat aan. het vreemde is als ik voor het eerst online kom zie ik hem in mijn garage wel en als ik dan een auto steel en die naar de customizer breng om hem te verkopen zijn die balken ineens weg Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Gewoon naar opties gaan, waarschijnlijk heb je de HUD uitgezet. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Gewoon naar opties gaan, waarschijnlijk heb je de HUD uitgezet. Hij zei net dat het niet hielp Reageren
coolguynl Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2014 ik zal straks weer wel eens wat dingen proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.