cyrus_beukbaard Geplaatst: 1 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2015 Lekker beuken met de nieuwe online lol... >>> Door ERRWINS: Video weg gehaald, glitches worden op dit forum niet besproken...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nitivity Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2015 (bewerkt) Het is weer even geleden.... Bewerkt: 3 mei 2015 door Nitivity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 3 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2015 anyways... Voor m'n video kun je hier terecht: https://www.youtube.com/channel/UCMx3NPMk_fkyRjXwZNJggjQ Beetje jammer van de censuur politie. Heb je m'n video überhaupt wel bekeken voor dat je besloot dat het niet mocht? Is gewoon harmless vermaak hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nolms Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2015 (bewerkt) werd gestalked door een koe https://www.youtube.com/watch?v=tah91ySCipY Bewerkt: 4 mei 2015 door nolms Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2015 Je weet toch wel dat er bepaalde modificaties in jouw video zitten? Bijvoorbeeld die koe, dat is een speler die gebruik maakt van zo'n glitch. Voor de rest is het wel een grappige video. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nolms Geplaatst: 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2015 nee, dit is op de ps4 daar kunnen geen spelers in dieren veranderen. dit is een modded capture die heet driving animals Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anthoox Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2015 Mede-forum leden! Elke zaterdag zullen wij een GTA Online challenge uploaden! Heb jij een vette challenge idee en word die uitgekozen dan zullen wij jou daarvoor uiteraard een shoutout geven! PS: We zijn ook nog opzoek naar mensen die op de PS4 spelen om te helpen met deze challenges en andere toekomostige videos! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 18 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2015 Kraak zetten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 30 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2015 hier is deel 2 voor uw kijkplezier: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCynicx Geplaatst: 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2015 Ik dacht, laat ik eens mensen gaan opblazen autobom stijl. Laat me weten wat jullie ervan vinden. Heb ook mijn channel art en plaatje gewijzigd, laat mij ook hier jullie gedachtes over weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2015 >>> Door ERRWINS: We hoeven geen nieuwe topics voor elk nieuw filmpje. Jullie kunnen ze hier kwijt.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cill_Blinton Geplaatst: 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2015 Hééé, zou ik kunnen helpen met jullie filmpjes? Ziet er leuk uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
UnspokenOuch Geplaatst: 21 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2015 In deze video ga ik twee Engelstalige mensen voor de gek houden! Ze vragen mij of ik een Nederlands woord kan zeggen die ze vervolgens moeten gaan raden. De uitkomst is hilarisch! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 22 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2015 Binnenkort ook weer eens gta v video's gaan maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 1 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2015 Fuck een mechanische stier. Wij hebben tanks... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.