cyrus_beukbaard Geplaatst: 8 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2015 Lowrider lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2015 Heel leuk filmpje ik heb hem niet helemaal afgekeken Ik vraag me wel af hoe je het begin stukje gemaakt hebt ? Is dat met de PC , PS4 , XBox One gedaan ? Als dat met de PS4 gedaan is hoe kan je dat doen dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 8 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2015 Dank je wel. Het is met een elgato HD capturecard van de PS4 opgenomen en daarna heb ik het geedit met behulp van Adobe Premier Pro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2015 Okee Gewoon zo iets maken in de rockstar editor dat zou dus helaas niet willen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 8 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2015 nope, ben bang van niet. Met de rockstar editor kun je trouwens maar clipjes van ongeveer 1 minuut opnemen en dan zit je voicechat er niet bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2015 Okee tot opheden heb ik het nog niet kunnen vinden in de rockstar editor Ik ben dan ook bang dat het daar dan ook niet mee gaat lukken Toch heel erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2015 Hoelang kan je eigenlijk opnemen met de ingebouwde opnamefunctie van de PS4? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 8 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2015 volgens mij een kwartier... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 21 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2015 Trick or treat!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 8 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2015 de meest epische zelfmoord ooit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 20 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2015 plezier op onze jachten: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolguynl Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2015 hahaha weer een grandioos filmpje cyrus. blijf zo door gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
motsinator Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2015 (bewerkt) Voor de raceliefhebbers, check mn kanaal, motsinator S ... merry christmas everyone Bewerkt: 24 december 2015 door motsinator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
motsinator Geplaatst: 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2015 (bewerkt) My 1st montage of stunts Bewerkt: 30 december 2015 door motsinator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 7 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2016 Feestdagen filmpje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.