cyrus_beukbaard Geplaatst: 31 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2016 Weer veel lol in deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ClearDragon Geplaatst: 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2016 GTA V - Heist bank in real life ! (with engl subs) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 2 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2016 Voor deze video heb ik onder andere de originele intro van de tv serie the A-team gecreëerd. Vergelijk hem maar eens met de originele intro. De link daarvan staat in de beschrijving. Enjoy: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 12 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2016 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 14 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2016 Lowriders 2, grapige actions, Donk glitch, Sumo. Enjoy: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 21 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2016 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Copkiller_ Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2016 (bewerkt) Compilatie van wat stuntraces in GTA Online.Een traditie met wat vienden is stuntrace Sunday, de naam zegt het al.Heeft al veel toffe races opgeleverd.Meer filmpjes op mijn YouTube.Mee racen? XB1: MrUbica Bewerkt: 2 mei 2016 door Copkiller_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2016 (bewerkt) Compilatie van wat stuntraces in GTA Online. Een traditie met wat vienden is stuntrace Sunday, de naam zegt het al. Heeft al veel toffe races opgeleverd. Ik vind hem wel tof, getuigd echt van de vrijheid en speelveld die Online te bieden heeft Bewerkt: 2 mei 2016 door FrankyFourFingers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Copkiller_ Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2016 Compilatie van wat stuntraces in GTA Online. Een traditie met wat vienden is stuntrace Sunday, de naam zegt het al. Heeft al veel toffe races opgeleverd. Ik vind hem wel tof, getuigd echt van de vrijheid en speelveld die Online te bieden heeft Inderdaad, de mogelijkheden zijn eindeloos met de Rockstar creator. De reden dat ik het spel al ruim 3 jaar speel, onafgebroken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 8 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2016 hahahaha word up. Voor mij ook DE reden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 13 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2016 Met m'n lowrider vast in de deur van Bennie's om vervolgens in limbo te belanden. Verder lol met een prison bus en een SWAT bus en een hele diepe liftschacht. Enjoy: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 25 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2016 Heuvel surfen, vliegen als superman, vallen op NPC's en ruzie. Enjoy: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 8 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2016 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GameKapitein Geplaatst: 7 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2016 Dakar race! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GameKapitein Geplaatst: 10 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2016 Motor parcour (en ik wordt genaait op t eind ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.