cyrus_beukbaard Geplaatst: 14 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2017 Veel gelachen met de special vehicles, zoals de phantom wedge, de ramp buggy en de ruiner 2000. Verder nog een killer staircase. Enjoy: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 2 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2017 Met de Ruiner 2000 onder de kaart een garage binnen vliegen met behulp van de parachute en meer lol. Enjoy: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2017 Super veel lol gehad in deze. Lucht hangen, wedge met trailer, shotaro launch en BMX trucje. Enjoy: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 24 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2017 Het was 'Steak and Blowjob' day dus staan we met onze ballen boven de handrem om vervolgens onze wielen in te trekken en is er gelukkig geen verkeerd moment om te boosten. Enjoy... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolguynl Geplaatst: 24 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2017 weer geweldige filmpjes cyrus. welke race is dat met die vette looping met die voltic? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 26 maart 2017 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2017 Leuk filmpje weer. Vooral die gekke capriolen van je voertuig met een dode passagier erin , echt bizar om te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 28 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2017 Thanks voor de complimenten. @coolguynl het is één van die nieuwe special vehicles stunt races. Volgens mij zit het woord loop ook in de titel van die race. Weet alleen niet meer precies hoe die heet, maar die is wel heel erg tof. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sinodaurus Geplaatst: 9 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2017 Hallo beste gamers. Ik en mijn broertje zijn sinds kort een youtube kanaal begonnen waarop wij leuke GTA V videos online plaatsen. We zijn erg benieuwd wat jullie van onze videos vinden. Heel veel kijk plezier ! Groetjes sinodaurus Hallo allemaal! ik ben een beginnende youtuber en ben heel erg benieuwd wat jullie van mijn videos vinden. Zie hier mijn nieuwste video: Bedankt voor het kijken, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Groetjes Sinodaurus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 16 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2017 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 4 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2017 Taxi Challenge, Chilldo's & Amputeens. Enjoy: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolguynl Geplaatst: 4 mei 2017 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2017 oh geweldig weer zeker toen cyrus gelanceerd werd met die politie wagen hahahhahahaa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 20 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2017 hahahaha thanks man. Hopelijk vind je deze ook leuk: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 22 mei 2017 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2017 Wat ik me afvraag, hoeveel uur ben je nou bezig om tot zo'n filmpje te komen? En zaken als die watervlakte onder de "normale" speelwereld, ontdekken jullie die zelf of heb je die weer van anderen, bijvoorbeeld via YouTube? Leuk om te zien weer, jullie doen dingen die ik zeker ook eens kan introduceren tijdens online avondjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TFFT_HOOLIGAN Geplaatst: 23 mei 2017 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2017 Wij maken ook videos in onze MC op gta en steken er altijd veel tijd in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cyrus_beukbaard Geplaatst: 8 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2017 @Guardian1980 Fijn om te horen dat ik aanzet tot leuke gamesessies. Thanks. De meeste glitches kom ik achter via internet, maar er zitten er ook een aantal tussen die we zelf ontdekt hebben. Hoe lang ben ik bezig met een video? Het is een heel proces. Na het gamen het bestand exporteren uit m'n capture programma, dan converteren en dan knippen en plakken. Ik denk dat de gemiddelde video me twee avondjes kost om in elkaar te zetten en als ik iets speciaals maak zoals de A-team trailer die ik een jaartje geleden heb gemaakt duurt dat een heel stuk langer. Maar het is erg leuk om te doen vind ik. @TFFT_HOOLIGAN Ziet er goed uit, ouwe. Knap werk... Deze video is m'n 100e youtube video en daarom ben ik teruggegaan naar m'n allereerste video en heb ik hetzelfde concept gebruikt. PvP open lobby compleet met foute gangster rap. Enjoy: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.