TheDutchWesley Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 (bewerkt) Geen reclame! Bewerkt: 20 oktober 2014 door TheDutchWesley Reageren
Nitivity Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Nitivity, je hebt een nieuwe subscriber erbij! Thanks man! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Met weemoed denk ik terug aan de tijd dat we samen dronken zaten te gamen op GTA:O. Wat een tijden Je video's zien er nog steeds erg netjes uit! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Nitivity, je hebt een nieuwe subscriber erbij! Thanks man! ik ben ook op je geaboneerd, maar waar zijn die video's van de forum meetings gebleven? Die vond ik het leukst Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 21 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Nice Nitivity. Jammer alleen dat bij het eerste filmpje je game sound iets te hard staat waardoor je de chat lastig kunt horen. Lachen met die towtrucks... Reageren
Nitivity Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Nitivity, je hebt een nieuwe subscriber erbij! Thanks man! ik ben ook op je geaboneerd, maar waar zijn die video's van de forum meetings gebleven? Die vond ik het leukst Die heb ik thuis op de computer staan, die verhuis ik over en die komen opnieuw online wanneer de nederlandse youtube kanaal online is! Tevens bedankt voor je abbonee! Nice Nitivity. Jammer alleen dat bij het eerste filmpje je game sound iets te hard staat waardoor je de chat lastig kunt horen. Lachen met die towtrucks... Klopt, dat was idd te hard. Merkte het nadat ik het geupload had. Zal de gamesound lager zetten zodra ik thuis ben! Reageren
Together Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Cyrus, die puntjes passen niet echt achter een zin als je een nieuwe video hebt. Ja dit is een nieuwe video maar eigenlijk vind ik dit helemaal niet leuk... Zo komt dit bij mij over . Ik heb nog geen video gekeken dus ik kan nog niks daarover zeggen. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 28 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2014 Dat is m'n manier van posten. Speciaal voor Halloween de nieuwe beukbaard vid... Reageren
coolguynl Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2014 weer een grandioos filmpje cyrus. zijn die mime gasten een mod of lopen die met halloween echt rond in de stad? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2014 Dat zal een capture job zijn, waar de mimes als vijanden zijn ingesteld. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 28 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2014 Het waren in totaal 3 door spelesgemaakte capture jobs met mimes... Reageren
SonnyEvans Geplaatst: 30 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2014 Nice Cyrus! Vorige week hebben ik en mijn vrienden 8 bit bastard ook zo'n soort film op proberen te nemen. Die jongens pakken vaak 1 soort achterlijke opdracht en proberen het dan uit te voeren.. Deze was vrij.. explosief haha Reageren
coolguynl Geplaatst: 31 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2014 lol 20 sultans in een suburban leuk gedaan Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 31 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2014 (bewerkt) hahaha die is wreed Sonny... Heel nice gedaan ook. Nu baal ik dat wij er niet op gekomen zijn. Wilde wel zoiets doen met pantos, maar daar hadden we er niet genoeg van... Bewerkt: 31 oktober 2014 door cyrus_beukbaard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.