coolguynl Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 dang die filmpjes van cyrus zijn gewoon de max nog steeds Reageren
Nitivity Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Geplaatst: 18 december 2014 (bewerkt) https://www.youtube.com/watch?v=44xNqXVmgBI Tijdje geleden, maar ik ben weer terug in NL! Dus de videos vliegen binnekort weer om de oren!Veel kijkplezier! Bewerkt: 18 december 2014 door Nitivity Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Geplaatst: 18 december 2014 Hele leuke video! Echt om kunnen lachen! Ga zo door! Welke capture is het? trouwens subscribed en liked Reageren
Nitivity Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Geplaatst: 18 december 2014 (bewerkt) Caputure heet : survival run En bedankt voor de sub/like! Binnen 8 a 15 dagen komt mijn ps4 met gta5 binnen dus dan kan ik meer videos uitbrengen. Aangezien grotendeels van mijn team al op ps4 speelt. Bewerkt: 18 december 2014 door Nitivity Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 19 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2014 vette shit.. Reageren
Nitivity Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Gisteren een test livestream gehad met mijn crew om de nieuwe capturecard te testen. De kwaliteit bevalt me prima! Dus binnekort kan ik daarmee aan de slag! Hier is het resultaat! 1080p60FPS Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 22 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2014 wat gebruik je? en welke console? Heb zelf PS3 en PS4 en gebruik de elgato HD capture... Reageren
Nitivity Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 wat gebruik je? en welke console? Heb zelf PS3 en PS4 en gebruik de elgato HD capture... Ik heb PS3 en PS4. Elgato HD capture voos PS3 Elgato HD60 voor PS4 Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 24 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2014 (bewerkt) nice, hoe heb jij die audio op de ps4 gefixed? ook met je headset direct in de tv en een usb mic in je playstation voor je chat? Is wee een hele andere setup dan op de ps3. Heb ik heel veel gedonder mee gehad, mar nu werkt die eindelijk... Bewerkt: 24 december 2014 door cyrus_beukbaard Reageren
Nitivity Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 nice, hoe heb jij die audio op de ps4 gefixed? ook met je headset direct in de tv en een usb mic in je playstation voor je chat? Is wee een hele andere setup dan op de ps3. Heb ik heel veel gedonder mee gehad, mar nu werkt die eindelijk... Nee, ik heb gewoon mijn headset geconnect met ps4. Precies hetzelfde als met ps3. De chat gaat via de PC (Teamspeak) en wordt gesynced met the game. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 25 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2014 Ok, maar hoe krijg je audio in je filmpjes dan? Want je kunt op de ps4 niet meer je audio splitten via de tv en je headset... Reageren
coolguynl Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 weer een grandioos filmpje van cyrus hahahhaha Reageren
Nitivity Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 Ok, maar hoe krijg je audio in je filmpjes dan? Want je kunt op de ps4 niet meer je audio splitten via de tv en je headset... Ik record onze stemmen via teamspeak (pc) dus heb daar de ps4 niet voor nodig. De ambience geluiden (autos / omgeving etc) gaat wel gewoon via HDMI. Ingame voice chat gaat echter niet. Daar heb je wat extra kabels voor nodig. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 25 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2014 (bewerkt) ok thanks. Ik gebruik m'n headset via de tv en dan een usb mic voor de partychat en dan nog een normale mic in m'n pc voor m'n live commentary. Ben alleen nog niet helaa evredn met deze manier. Op de PS3 was het een stuk makkelijker... Thanks coolguy Bewerkt: 25 december 2014 door cyrus_beukbaard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.