Malinia Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Ik had zoveel footage dat ik er gelijk nog maar een filmpje van heb gemaakt. Enjoy: sorry dat ik offtopic ben maar, je recorded met de ingebouwde record apparaat? zoja, zet je ze op een usb en render je de vids dan enzo, of kan renderen ook via je ps4 Reageren
Nitivity Geplaatst: 25 februari 2015 Rapport Geplaatst: 25 februari 2015 We gaan weer liveee!! Reageren
QustomiZed Geplaatst: 26 februari 2015 Rapport Geplaatst: 26 februari 2015 Thanks. Er zijn meerdere manieren om geld te verdienen. Missies spelen en shark cards bijvoorbeeld, en ik heel wat missies gegrind met 2 characters... Als je m'n video leuk vond check dan ook de andere delen eens op m'n youtube kanaal... https://www.youtube...._fkyRjXwZNJggjQ Shared $100.7M Maakt mij niet uit maar wees eerlijk. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 26 februari 2015 Rapport Geplaatst: 26 februari 2015 Shared $100.7M Maakt mij niet uit maar wees eerlijk. Dit valt nog wel mee, bij mij is dat bij shared: $729.3M. Maar dit zegt helemaal niets, want ik heb (ook) nooit geglitched! Dit is puur afkomstig van al die modders/cheaters die toen op de PS3 actief waren online. Reageren
Nitivity Geplaatst: 27 februari 2015 Rapport Geplaatst: 27 februari 2015 Was weer een geslaagde livestream. Toch weer bijna de 50 likes aangetikt! Reageren
Loonie Geplaatst: 27 februari 2015 Rapport Geplaatst: 27 februari 2015 Fascinerend! Staan een aantal mooie filmpjes tussen Hoe doe je zo'n livestream eigenlijk? Ken wel wat software voor het opnemen van filmpjes, maar dat is dan niet meteen live. En hoe sla je die fimpjes dan eigenlijk op? Ik ben echt een noob op dat gebied hoor! Ik vraag het je, omdat ik zelf op zoek ben naar een manier om filmpjes veilig op te slaan... ben vooral aan het kijken naar de cloud nu eigenlijk. Kwam op https://www.strato.nl/ bijvoorbeeld cloud storage tegen. Heeft iemand daar ervaring mee? Of zouden jullie iets anders aanraden? Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 27 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2015 (bewerkt) @ Malinia, Ik neem op met een elgato game capture device... @ Customized, Dat is van kerst 2013, Toen kreeg ik 100 miljoen van een hacker. Rockstar heeft dat ook weer netjes bij me weggehaald... Bewerkt: 27 februari 2015 door cyrus_beukbaard Reageren
Nitivity Geplaatst: 28 februari 2015 Rapport Geplaatst: 28 februari 2015 (bewerkt) Bewerkt: 1 maart 2015 door Nitivity Reageren
Nitivity Geplaatst: 1 maart 2015 Rapport Geplaatst: 1 maart 2015 (bewerkt) LIVE(OPEN lobby weekend!): Vandaag kun je gezellig met ons meespelen dmv crew/friend invites! Let er wel op dat de livestream in het engels gehost wordt! Misschien tot straks! Bewerkt: 5 maart 2015 door Nitivity Reageren
Nitivity Geplaatst: 9 maart 2015 Rapport Geplaatst: 9 maart 2015 LIVE! snipers VS stunters (en meer!!) Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 (bewerkt) @Cyrus Als iemand van jullie een Hydra heeft, zou je er 2 mensen op kunnen zetten en dan hoog in de lucht elkaar er proberen af te meppen o.i.d. Je kan er namelijk op blijven staan als degene in de Hydra recht omhooggaat. Bewerkt: 13 maart 2015 door Tommie59 Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 15 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Leuk plan Tommy. Hier alvast deel 17: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.