Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Welkom in de crew talk van The Criminal Legends! Zoals velen al weten heb ik een crew opgericht genaamd The Criminal Legends.Er zijn al redelijk wat aanmeldingen binnen gekomen waaronder van wat forumleden.Onze crew is ook actief op Whatsapp d.m.v een groepswhatsapp. Er zijn natuurlijk leden die niet in die groepswhatsapp zitten/willen maar toch actief willen zijn in de crewbuiten gta. Dus toen kwam bij mij het heldere moment om een crew talk te maken voor The Criminal Legends! Hierin kunnen de leden lol maken, verhalen uitwisselen,dingen bespreken over de maandelijkse crew meeting en meer!Crew Talk Regels:-Geen spam-We schelden de andere leden niet uit en geven geen kritiek op elkaar-Als je chagrijnig bent ga je dat hier niet laten merken-We posten hier geen onzinnige dingen en foto's-roddelen is verboden-ruzies of problemen los je in privé op-we houden het ten alle tijde gezellig!Verder...Heb je vragen/opmerkingen of hebje interesse in die zogeheten 'Crew Whatsappgroep'?Stuur me een berichtje en ik zal je verder helpen.Nog geen lid van de crew en interesse?Kijk vooral even in de onderstaande links:http://www.gtaforum....iminal-legends/ of http://socialclub.ro...riminal_legendsIk wens alle leden veel praat plezier in deze crew talk! Reageren
Votair Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Yeeh, wij hebben nu ook een crew talk. Enne wat bedoel je eigenlijk met onzin? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Dingen die vanuit mijn opzicht overbodig zijn Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Gewoon een gekke boy die sjors :7 :7 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Het begin van een prachtige schooldag vol dood en verderf, leuk! Reageren
Votair Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Je mag niet dubbelposten. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Foutje :$ Reageren
Votair Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Niks foutje! Aan de schandpaal! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Nee ik wil niet! Reageren
Votair Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Ik stel voor dat: de leden van de crew die op het forum zitten ook eens meepraten in onze officiële crew talk. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Ik stuur dit weekend een berichtje rond met daarin de link Reageren
Votair Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Ik stuur dit weekend een berichtje rond met daarin de link Nee, dat doe je niet. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2014 (bewerkt) Wat loop je dan te zeiken, ook nooit goed met jou Bewerkt: 5 september 2014 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Votair Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Geplaatst: 5 september 2014 Is grapjuh jonge! Trek het je niet aan.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.